Gå til innhold

Iphone 5 vs Samsung g4!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det betyr at du ikke engang skal vurdere andre telefoner xD?

 

Uansett;

Med iPhone 5, har du hatt iPhone før, så vet du hva du går til.

Kan bare kommentere to ting med SG4; Lurt å ha store hender (hele 5"), Batteritiden er noe som kunne vært bedre.

 

Uansett lykke til i valget =)

Lenke til kommentar

Kommer vel an på preferanser, jeg for min del havnet på SGS4 da jeg foretrekker Android. Må si meg uenig i at batteritiden er dårlig på SGS4. Mange artige funksjoner å leke med og nydelig skjerm er også endel av det som fikk meg til å velge SGS4. iPhone 5 vet jeg ikke så mye om, men regner med den er ganske lik de 2-3 versjonene før den. Pent design, bedre for små hender og veldig enkelt gui er vel stikkordene for iPhone 5.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har alltid hatt iphone siden den første iphone. Har hatt iphone 5 siden i fjor høst. Fikk s4 i dag og føltes bedre. Elsker den

 

liker at det ikke er begrensninger på det jeg vil gjøre med tlf

 

iphone 5 er fortsatt en god tlf. Men til mitt bruk er s4 mye bedre. Dette kommer fra en trofast apple disippel.

 

Ville uansett ikke kjøpt iphone nå da det kommer ny om ikke så lenge

Endret av henrikrox
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så det betyr at du ikke engang skal vurdere andre telefoner xD?

 

Uansett;

Med iPhone 5, har du hatt iPhone før, så vet du hva du går til.

Kan bare kommentere to ting med SG4; Lurt å ha store hender (hele 5"), Batteritiden er noe som kunne vært bedre.

 

Uansett lykke til i valget =)

S4 er mindre i areal enn S3 ;) Et nært familiemedlem har S4, synes ikke den er så stor.

Lenke til kommentar

Så det betyr at du ikke engang skal vurdere andre telefoner xD?

 

Uansett;

Med iPhone 5, har du hatt iPhone før, så vet du hva du går til.

Kan bare kommentere to ting med SG4; Lurt å ha store hender (hele 5"), Batteritiden er noe som kunne vært bedre.

 

Uansett lykke til i valget =)

 

S4 er jo en av de smartmobilene som har best batteritid av samtlige smartmobiler:

 

gsmarena_002.jpg

http://blog.gsmarena...-life-improved/

Endret av Open-Source
Lenke til kommentar

Emaldiom: du vet lyden på S4 er ganske bra, sant? Og er forsåvidt en deilig telefon den og.

 

Så basically: kjøp den du foretrekker designet på.

 

Kan godt være lyden på S4 er bra, men htc one knuser den igjen. De innebgyde høytalerne er det ingen annen mobil som kan måle seg med. Og lyden via minijacken er enestående. Beklager, men dette er et området htc one knuser S4, sammen med design.

Hardware messig er S4 bedre, men ikke noe som går utover normal bruk. Det er ingen lagg på noen av disse telefonene og alt flyter smooth.

 

Når det sies så har samsung et betydelig større navn en htc, dermed går de aller fleste for S4 uten en gang å vite at one egentlig er like god om ikke en bedre telefon

Lenke til kommentar

Høyttaleren er kjempe på HTC one, det er ikke tvil om det. Sjelden jeg sitter med Høyttaleren aktiv og hører på musikk, så tenkte litt mer på hodetelefoner.

 

HTC One har beatz som gir litt mer effekt, men lyden i S4 er veldig bra.

 

Ikke så mye knusing som "Kanskje et hakk bedre" ut fra det jeg har lest og sett.

 

Og designet på One er betydelig dårligere i min mening, selv om du syntes One har bedre design.

Ingen vits å slenge ut en slik preferanse som et faktum.

 

Og du trenger ikke beklage, det går helt fint. Vant til slike poster her.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Trådstarter spør om hva som er best av iphone 5 og Samsung GS4, hvorfor blander dere inn andre telefoner?

Det er uansett en smakssak. Jeg ville valgt Samsung for det er en telefon med gode specs og et veldig bra design. iphone ser kanskje litt kulere eller penere ut, men rammen rundt tar opp for mye plass. På SGS4 kan du skrifte batteriet og sette i minnekort om du ønsker mer lagringsplass.

Lenke til kommentar

Høyttaleren er kjempe på HTC one, det er ikke tvil om det. Sjelden jeg sitter med Høyttaleren aktiv og hører på musikk, så tenkte litt mer på hodetelefoner.

 

HTC One har beatz som gir litt mer effekt, men lyden i S4 er veldig bra.

 

Ikke så mye knusing som "Kanskje et hakk bedre" ut fra det jeg har lest og sett.

 

Og designet på One er betydelig dårligere i min mening, selv om du syntes One har bedre design.

Ingen vits å slenge ut en slik preferanse som et faktum.

 

Og du trenger ikke beklage, det går helt fint. Vant til slike poster her.

 

jeg beklager ikke, jeg står for det jeg mener. Et diskusjons forum er vell ment for å dele diverse meninger?

 

Svært mange ser på S4 som kjedelig design da den er helt lik S3 og består av plastikk som får en "leketøy" feeling over den. Samme må sies om fargene på skjermen.

Ja, de er skarpe og gode. men det ser alt for cartoon aktigt ut

 

Hvorfor jeg tar inn andre telefoner er av den ene grunn at trådstarter kanskje ikke veit om htc one da htc har elendig markedsføring og på den måten kanskje går glipp av en telefon som passer han.

Lenke til kommentar

Du beklaget i posten jeg svarte på.

 

Og nei den er langt i fra helt lik S3.

 

Den fremstår heller ikke som et leketøy for meg, i tillegg til at satureringen er noe du kan justere om du vil. Feks Movie display mode har en mer naturtro gjengivelse om det er ønskelig.

 

Og selv om den faktisk fremsto som en leke ville det igjen vært en ren smakssak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...