Gå til innhold

Ny Sony-mobil lar deg filme i HD under vann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sony har laget mange kule produkter i det siste men de kan godt bremse ned hastigheten litt, føler det kommer en ny mobil fra de annen hver måned.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Trodde IPX8 skulle bety at den tåler å være kontinuerlig under vann med dybde spesifisert av produsent.

Men vannbeskyttelsen er nok fortsatt basert på lukene. Ikke at jeg har noe i mot luker, det er veldig praktisk for å beskytte mot støv i kontaktene. Men det blir et svakt punkt for vannbeskyttelsen. Synes de snart skulle klare å lage kontakter som er vanntette selv uten lukene, det er jo fullt mulig.

Selv har jeg Xperia Z. Som også skal kunne filme i HD under vann. Må bare starte filminga over vann. Men siden lukene er støvmagneter, er jeg skeptisk til at de fortsatt holder vannet ute.

Endret av Kongeskipet
Skrevet

Sony har laget mange kule produkter i det siste men de kan godt bremse ned hastigheten litt, føler det kommer en ny mobil fra de annen hver måned.

Jo mer å ta av, jo bedre for forbrukere.

Skrevet

Denne så ut som noe for meg. Men savner trådløs lading, siden det er luker over kontaktene så kunne det vært trådløs lading.

Kamera knapp og trådløs lading var det jeg savnet mest på Z.

• Liker 1
Skrevet

Hadde heller sett at Xperia ZL kom på det norske markedet enn denne, men det er sikkert fett å kunne filme under vann.. de gangene man er der :)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...