Gå til innhold

- Samsung Galaxy S4 eller Note 2? -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville ventet på note 3 selv. Dog er jeg av den sorten som liker s4 :p. Skulle gjerne hatt en s-pen dog, den har mye kule funksjoner. Batteritiden er såpass nydelig på s4 at jeg tror ikke det ville vært et trekkplaster for meg. Skjermstørrelsen sier seg selv at større skjerm er bedre til visning, men en 5" skjerm er ok, når kroppen blir såpass snerten gjort at den holder formen så bra. Blir litt pros/cons mtp størrelse og opplevelse.

 

Så for meg er det s-pen som trekker. Vil det komme noe slikt til s4 som kan gjøre det s-pen til note gjør?

Lenke til kommentar

Du får den ikke integrert i tlf på samme måte som på Note2, der en feks kan stille inn at det åpnes et notat når du trekker ut S-Pen det være seg om du er i en samtale, surfer på nettet eller styrer med annet :)

Endret av blutut
Lenke til kommentar

Mønsteret har vært at det slippes en toppmodell for vanlige dødelige først(les. S2 og deretter S3) og så kommer Note-versjonen (les Note 1 og 2) noen måneder senere, typisk med høyere klokket prosessor, større skjerm, bedre batteritid og såklart pennen.

 

Dette vil nok skje denne gangen også.

Har du muligheten bør du nok vente å se. Når Note 3 kommer så kan du ta stilling til den vs S4. Går du da likevel for S4 så vil den antakelig være noe billigere også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...