Gå til innhold

Hvor i Norge kan man få kjøpt LOTR sverd og andre effekter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

takk for alle svarene... Får se om jeg kjøper meg noe her i Norge eller i utlandet... Et sverd her i norge koster 4000.-, mens i utlandet koster det samme 2000.- Da må jeg vel regne men frakt og moms også, men det blir ikke 4000.-. Vi får se... venter på knivene til Legolas har på ryggen... Kommer november sier dem... :woot:

Lenke til kommentar

Frakt er ikke mer enn noe skarve hundrelapper, 2-300,- kanskje. Moms er 24%, og er du uheldig kommer toll i tillegg. Kan allikevel ikke forestille meg at et sverd til 2000,- kommer til å koste noe mer enn i overkant av 3000,- inkl. frakt, moms og toll.

 

(Jeg har forresten sluppet unna tollen hver gang jeg har bestilt pakker fra utlandet; fra småpakker på et par hundre til store på flere tusen)

Lenke til kommentar

Var toll på prosessoren jeg bestitle fra usa. Samme med displayet med magickort. Toll på ganske mye!

 

Det er toll på alt er det ikke det da? Alt som importes skal det betales toll på?

 

Jeg kjøpte southpark S1 på dvd fra england og da ble det toll...

 

Tror ikke du fikk toll på dvd... Var det ikke heller moms og fortollingsgebyr?? Jeg bestilte meg band of brothers dvd'n fra england. Fikk kun moms og tollgebyr på den. Bestilte fra amazon.co.uk

Lenke til kommentar

Var toll på prosessoren jeg bestitle fra usa. Samme med displayet med magickort. Toll på ganske mye!

 

Det er toll på alt er det ikke det da? Alt som importes skal det betales toll på?

 

Jeg kjøpte southpark S1 på dvd fra england og da ble det toll...

 

Tror ikke du fikk toll på dvd... Var det ikke heller moms og fortollingsgebyr?? Jeg bestilte meg band of brothers dvd'n fra england. Fikk kun moms og tollgebyr på den. Bestilte fra amazon.co.uk

Er ganske sikker på at når du bestiller varer for under 200 (eller er det 500) slipper du unna tollen.

Lenke til kommentar

Bestiller du varer under 200.- slipper du moms. Toll er noe helt annet. Du kan derimot bestille så mange bøker du vil uten at du må betale moms eller toll... Bestilte meg 6 Dilbert bøker fra amazon for 400.- uten å betale moms. Toll sjefen jeg mailet til sa at bøker var moms fritt til å ta inn i landet. Moms og Toll er to forskjellige begreper... La oss holde dem fra hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...