Gå til innhold

ASUS Xonar DX


Anbefalte innlegg

Hei

 

Fikk installert et helt nytt Xonar DX kort i dag. Og så frem til en hyggelig kveld med spilling og god lyd.

 

Men sliter virkelig litt her, får opp dette:

The internal power for Xonar DX is not detected. The audio card may not work. Please power off your PC and then connect the power cable onto the card.

 

- Har lyd men får ikke åpnet Xonar Audio Center

- Har prøvd flere ledninger

- Satt kortet inn på nytt, og forsikret meg om at det står skikkelig i.

 

Så lurer på hva jeg bør gjøre her, bare å sende det tilbake via angrefristen, eller som reklamasjon? Noen som har en bedre løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antar du koblet til den ekstra strømkabelen som skal plugges i skjermkortet?

Du mener vel lydkortet xD

 

Er du sikker på att du har kraftig nok strømforsyning, nå tenker jeg ikke for lydkortet sin del, men att du har nok til dette samt alle andre enheter du har tilkoblet :)

Lenke til kommentar

Plugga til strømmen til lydkortet ja, sitter også skikkelig i. Dobbelt og trippelsjekka det der :p

 

Ville nå tro jeg hadde nok strøm? Dersom det ikke var tilstrekkelig strøm burde jeg vel ikke få lyd fra lydkortet i det hele tatt?

 

Har en 650HX fra Corsair:

2x SSD (win/gaming)

1x 2TB Disk (lagring)

680 gtx

2500k i5

8gb ram

Lenke til kommentar

Huff, du har også en Corsair HX 650!

Har vært mye krøll med akkurat de strømforsyningene , her har jeg erstattet 3x nå (sitter på en Seasonic 750W isteden ) så det kan være verdt å teste med en annen om du har muligheten og rådet til burger1 ikke fungerer.

Lenke til kommentar

Prøvd å fjerne alle drivere atter en gang nå. Var desverre ikke noe hjelp i det.

 

Var som pokker om det skulle være PSU'en da Malvado. Skulle gjerna testet med en annen PSU, men da må jeg kjøpe ny. Bytta by for et knapt år siden, så kjenner ikke noen med noe skikkelig interesse for data rundt her.

 

Noen PSU fra komplett som anbefales? Hvis lydkortet fungerer med ny PSU er det jo greit, hvis ikke må jeg jo sende i retur og gidder ikke stresse med flere forskjellige butikker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...