Gå til innhold

online skyte spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
return to castle wolfenstein enemy terretory er gratis og helt vilt, tar vel 300mb eller noe og grafikken er ekstrem

 

Nå vet ikke jeg hvor mange nyere spill du har spilt, men Quake 3 motoren begynner vel snart å falle under "middelmådig"-grensen. Jaja, eye of the beholder, sier jeg.

 

Q3 motoren pwns! Hadde jeg sett etter et nytt spill å spille nå ville jeg gått for RTCW: ET! og dette spillet er også det hotteste tipset for deg som ikke vil ha et spill som tar stor plass. Det er nokså nytt, og det er morsomt! Mange som spiller det også, men har ikke rukket å bli så veldig organisert enda. Jeg tror at comunity'n på det spillet vil strekke langt..

 

Gamere verden over bør vise at de verdsetter denne gratisutgivelsen. Det er nettop derfor det er så mange som spiller cs idag, fordi det var så lett tilgjengelig (gratis mod på game of the year).

Lenke til kommentar

halo moser alle spill på markedet i dag når det gjelder online krigsspill. Oppfordrer til samarbeid, og er i tillegg morsomt som bare mor di!

 

bare synd at så mange KASTER BORT spillverdien ved å spille slayer (deathmatch) JEG BLIR KVAAAALM!!!!

 

fra assault og capture the flag til race og oddball, HALO rocker gata vilt!

 

spring å kjøp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...