Gå til innhold

Direct Connect (DC++) på LAN

Lynx

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å sette opp Direct Connect på et LAN uten internett tilkobling? Jeg tenkte å prøve dette på et privat LAN, og lastet ned og installerte den nyeste DC++ huben fra neomodus, men jeg får bare connection refused... Er det noen som veit om dette går, og ikke minst kan tipse meg om hva som må til???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er vitsen med å holde på med fildeling over lan da? er jo bare å hente filene direkte over maskinene da. dessutten går det fortere og hente dem direkte fra maskinene også.

Skrevet

Poenget er at da har man en enkel måte å stoppe deling av filer på når man trenger mer båndbredde selv (som ved spilling)

Skrevet

hæ? den var litt komplisert du. det er no bare å ta av delingen det da av f. eks partisjoner eller mapper. det er ikke vanskeligere, eller ta av arbeidsgruppa de eller bytte den så er problemet løst.

voila :woot:

Skrevet

trodde det var omvendt jeg. jaja kjekt å vite. bruker uannsett ikke fildelingsprogram så det gjør ikke så mye for meg.

hvis man deler filene direkte over nettverket så vil jo hastigheten på nettverket bli brukt å ikke hastigheten på nette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...