Gå til innhold

Radeon HD7970

xtyfoonx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er korrekt side ja. Registrer deg der og følg veiledningene videre, hvor du til slutt får tilsendt e-post med dine koder. Kodene må aktiveres i sine respektive programmer (Origin, Steam etc.).

Skrevet

Det er korrekt side ja. Registrer deg der og følg veiledningene videre, hvor du til slutt får tilsendt e-post med dine koder. Kodene må aktiveres i sine respektive programmer (Origin, Steam etc.).

Å nice. Håpte på at jeg fikk steam koder takk for hjelpen.
Skrevet

Jeg fikk bare de to førstnevnte.

jeg fikk alle jeg. Fikk lastet ned alle og testet dem. Må si jeg er imponert når jeg kjører bioshock på ultira uten et eneste spor av lagg :)
Skrevet

Får man med disse spillene uansett hvor man bestiller skjermkortet fra? Tenker å kjøpe HD7970 3GB OC fra netonnet.no.. noen som vet om man får spillene med?

Skrevet

Får man med disse spillene uansett hvor man bestiller skjermkortet fra? Tenker å kjøpe HD7970 3GB OC fra netonnet.no.. noen som vet om man får spillene med?

Det står som regel i navnet til kortet.

f.eks: Sapphire Radeon HD 7970 Ghz with Far cry 3, Crysis osv.

Hvis ikke må du bare se under utvidet info. Finner du ingenting er det ingen spill med kortet :)

Skrevet

Se i mailen din, AMD har sendt ut Far Cry 3 Blood Dragon til alle som har kjøpt AMD under Never Settle kampanjen
Skrevet

Se i mailen din, AMD har sendt ut Far Cry 3 Blood Dragon til alle som har kjøpt AMD under Never Settle kampanjen

Jeg fikk visst Never Settle Reloaded...
Skrevet

Alle fikk bare de to første. Men i senere tid, fikk vi alle en mail fra AMD, hvor vi fikk en kode til det spillet :)

Jeg fikk visst Never Settle Reloaded...

Dette gjelder never settle reloaded, og never settle :)
Skrevet

Alle fikk bare de to første. Men i senere tid, fikk vi alle en mail fra AMD, hvor vi fikk en kode til det spillet :)

Dette gjelder never settle reloaded, og never settle :)

Say whaaat?!

Må jeg sende mail om å få den koden eller må jeg bare vente? :p

Skrevet

Say whaaat?!

Må jeg sende mail om å få den koden eller må jeg bare vente? :p

Nei, du må ikke sende mail, men du får en mail fra amd. Jeg fikk den for et par dager siden
Skrevet

er gankse spikker på at man får dem med. siden de er med i amd kampanje og kortetr er jo det samme som mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...