Gå til innhold

Brenneproblemer i XP


Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg bruker å brenne RW-plater med det innebygde greiene i XP. Jeg drar filer over til F: (brenneren) og velger til slutt "brenn filene til CD" fra menyen i Windows utforsker.

 

Men her kommer problemet: Windows lagrer automatisk alle filene til C: først. Jeg har veldig lite plass på C: for tiden så det tar lang tid. Hvordan fjerner jeg denne forhåndslagringa? (Alle filene som skal brennes ligger på en annen partisjon på disken)

 

[ Denne Melding var redigert av: Simen1 på 2002-02-13 21:28 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk ikke tak i den engelske updaten. Jeg kommer automatisk inn på norsk utgave selv om jeg har engelsk WinXP.

 

Updaten skulle vist fikse "error while writing CD" problemer, men jeg skulle bare disable "make CD-image". Jeg fant i hvertfall ut hvor jeg endrer katalogen imagen legges. (egenskaper for brenner)

 

Takk for tipset likevel.

Lenke til kommentar

Quote:


Simen1 skrev (2002-02-15 15:06):

Jeg fikk ikke tak i den engelske updaten. Jeg kommer automatisk inn på norsk utgave selv om jeg har engelsk WinXP.


Updaten skulle vist fikse "error while writing CD" problemer, men jeg skulle bare disable "make CD-image". Jeg fant i hvertfall ut hvor jeg endrer katalogen imagen legges. (egenskaper for brenner)


Takk for tipset likevel.


Det du gjør da er å bytte no med en i nett-adressen når du bruker win-update. Ja dette er nokk en ms-bugg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...