Gå til innhold

P810 eller SX1


Anbefalte innlegg

Series 60 2.0 og MIDP 2.0 IKKE er 'backwards compatible'

Joda, både S60 v2.0 og MIDP2.0 er backwards kompatible med tidligere S60-versjoner og MIDP1.0. Hadde de ikke vært det, hadde det sett skikkelig stygt ut for 6600 i starten... :wink:

 

Hvis du reagerer på feil-informasjon så får du slutte å reagere på andres meninger og sjekke om infoen faktisk er feil først (noe du har brent deg på flere ganger i denne saken...)

 

Btw, Doom finnes selvsagt for SX1/Series60 også. Synes å huske at det ble nevnt tidligere i denne tråden :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joda, både S60 v2.0 og MIDP2.0 er backwards kompatible med tidligere S60-versjoner og MIDP1.0. Hadde de ikke vært det, hadde det sett skikkelig stygt ut for 6600 i starten... :wink:

 

Alle programmer og spill basert på MIDP 1.0 og Series 60 1.2.1 vil (teoretisk) virke i 6600, men de som er skrevet spesiellt for 6600 og MIDP 2.0/S60 2.0 vil IKKE virke i SX1. Det er det jeg mente med 'backwards compatible'.

Lenke til kommentar
Uansett, vi kommer aldri til å bli enig, så 'lets just agree to disagree', ok?   :)
Enig!
Du fremstår som et skolebok eksempel på en "M$ evangelist". Dere er mer opptatt av fancy ting som DivX spillere og 3D spill enn brukervennlighet. For meg betyr ikke sånne 'gimmicks' noen verdens ting så lenge de mest grunnleggende funksjonene ikke fungerer som de skal.

 

Jeg gidder ikke å diskutere mer, men akkurat den må jeg svare på, for det er så feil som det går an å bli, selv om eksemplene dine var hinsides. 3D spill og Divx spillere? Altså, du mener jeg skal slutte å spille spill og se på Divx pga det er fancy? Du mente vel, fancye menyer, og flotte farger i operativsystemet?

 

Grunnen til at jeg bruker windows er fordi:

- Det fungerer glimrende for mine behov.

- Det er knallstabilt.

- For meg er det mer effektivt enn linux.

- Jeg nekter ikke for at en grunn også er Microsoft sin markedsstilling. Det er mer tungvint å bruke andre alternativer pga at Windows er prioritert av mange programvare utviklere f.eks.

 

Jeg bruker det som er best for meg - det jeg synes er best. Jeg bruker f.eks Opera i stedenfor IE, siden jeg synes Opera er mye bedre.

 

Men back to topic, eller det som etterhvert har blitt topic:

 

Du hevder at dette er feil:

SX1 har nok flere funksjoner og er dessuten kompatibel med 7650/3650/6600 når det gjelder java/series60/symbian-applikasjoner.

 

Ja, det er mulig at programmene ikke fungerer sånn "right out of the box". Det gjorde ikke alle programmene på 3650 heller. Men endringene som skal gjøres programmene for å få de kompatibel er så små, at de aller fleste programmene er allerede oppdatert og kompatibel innen 6600 er ute. Allerede nå står det hos de fleste spill/programutviklere at de støttes av SX1/3650/6600/7650. Og det er altså samme program - ikke forskjellige utgaver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...