Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det som skjer?


Anbefalte innlegg

Oppmerksomhets- og bekreftelsesbehovet til TS er ikke gunstig. Han må godta at kjæresten har et liv utenom og annet å gjøre enn å sende bekreftelser.

 

Hvis hun ikke selv får velge hva slags oppmerksomhet og bekreftelser hun ønsker å gi, når og i hvilke mengder, har det ingen hensikt eller verdi.

 

Dere skal utfylle hverandre, gi og ta imot, ikke kontrollere eller kommandere hverandre for å få dekket egne behov.

 

Jeg tror at TS må jobbe med seg selv fremfor at han skal fortelle kjæresten hva han krever av bekreftelser. Å være avhengig av bekreftelser og det å være glad i noen er forskjellig som natt og dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

´

Vel, då vil eg anbefale deg å la ho fullføre skuleåret, så ta det opp då?

Evt kan du var litt lur og sei "eg elsker å få slike meldinger med deg!" neste gong ho sender deg noe du liker?

Sei noe som "Eg husker korleis du sendte meg meldinger kvar morgen. At du fortalte meg kor glad du var i meg blablablabla. Det er så digg med deg! Det er ein av tinga, kvifor eg forelska meg i deg/likte deg så godt". You get the picture, right?

Lenke til kommentar

Hva er sammenhengen med når hun føler for å sende meldinger og når han vil ha dem? Han liker bekreftende meldinger, derfor skal hun sende dem enten hun føler for det eller ikke?

 

Å være kjæreste er ikke å kreve, men å gi og ta imot. Å kreve er det samme som å rive kjærligheten opp med roten.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...