Gå til innhold

Er dette kortet noe tess ?? Creative GeForce FX 5600 ULTRA


Kvinnorna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du begrunne hvorfor det er et bedre kjøp ?

Jeg har alltid vært "fan" av nvidia ser du ;)

 

Den vil yte mer... Det har HL2 demoene bevist, den tok 5900 på senga, kvaliteten på grafikken er også bedre...

FX er en flopp 3k.

 

......og dette vet du selvfølgelig alt om.

 

Hei, Nvidiot, har du ikke lest diverse forums anngående Half Life 2 Testen? 5900 ble EID TOTALT! tilogmed av Radeon 9600, så jeg tror han vet nesten alt om det da ja :p

Lenke til kommentar
Den vil yte mer... Det har HL2 demoene bevist, den tok 5900 på senga
Hei, Nvidiot, har du ikke lest diverse forums anngående Half Life 2 Testen? 5900 ble EID TOTALT!

 

HALF LIFE 2 ER IKKE ALT HER I VERDEN!

 

Når skal folk begynne å skjønne at man ikke kan si at et skjermkort er bra/dårlig ved hjelp av et spill. Som forøvrig ikke har kommet.

 

Ja jeg liker ATi bedre enn nvidia akkurat nå.

Og ville heller gått for R9600 som jeg har erfaring med fra tidligere.

Lenke til kommentar
radon kan nok vere fint nok i 3d mark men funker crap i spill har selv et 9700 pro . som yter mindre en ggf 4 4200 64 mb i spill.

men har nice score i 3dmark 2001 ca 14000. med radeon .

 

aldrig mere radon paa denne gutten :)

 

 

tuller du..ati 9700 pro skal jo yte mere i spill en ti 4200(har selv et ti 4200)

hvilken spill får du mere fps med ti enn ati..!

Lenke til kommentar

jeg har mye mere fps i everquest og i meddal of honor, som er de spille jeg spiller.

i everquest fryser bildet nesten helt 2 fps.

i medal of honor henger grafikken igjend med radeon kortet ,

 

har 2 pcer som jeg har testet det i. og er samme med begge pcer

har provd nyeste driver . slattet hd installed aldt paa nytt men ingneting hjelper . har gitt opp det kort faat meg et 5800 nvidia.

 

hehe har engelsk tastatur paa denne pc saa skrivemaaten blir litt rar . :-)

Lenke til kommentar
radon kan nok vere fint nok i 3d mark men funker crap i spill har selv et 9700 pro . som yter mindre en ggf 4 4200 64 mb i spill.

men har nice score i 3dmark 2001 ca 14000. med radeon .

 

aldrig mere radon paa denne gutten :)

 

 

LOL :D

 

får over 14000 med mit Ti4200 :lol: (og det var på en XP 1800)

 

:woot: nVIDIA :woot:

 

(untatt fx da som fremstår som en flopp!)

Lenke til kommentar
radon kan nok vere fint nok i 3d mark men funker crap i spill har selv et 9700 pro . som yter  

 

mindre en ggf 4 4200 64 mb i spill.  

men har nice score i 3dmark 2001 ca 14000. med radeon .  

 

aldrig mere radon paa denne gutten

 

Radon er absolutt ikke bra for helsen, så det er bra at du holder deg unna det. ;)

 

(Radon (Rn) er en radioaktiv gas for de av dere som ikke tok den) :p

 

 

HALF LIFE 2 ER IKKE ALT HER I VERDEN!

 

Når skal folk begynne å skjønne at man ikke kan si at et skjermkort er bra/dårlig ved hjelp av et spill. Som forøvrig ikke har kommet.

 

Det er ikke alt, men det betyr mye. Det er ikke snakk om hvilket som helst spill her. Mange vil kjøpe skjermkort basert på HL2 testene. Dessuten ser man fra testene at DX9 ytelsen til NV3x henger etter ATI, spesielt med uoptimalisert kode.

Lenke til kommentar
Lurer bare på om noen har erfaringer om dette kortet ?

Koster ca 2000,- på komplett

*Offtopic* Spillte du en del RTCWolfenstein på waster.no?? Jeg mener å huske deg derfra :smile: Spilte med nick "Ben Dover" og "RedruM"

 

*ontopic* FX5600 har ikke fått for rosende omtale av diverse anmeldere. Jeg har ikke testet kortet selv, jeg har FX5800U. Hva har du nå? Har du Geforce 4xxx vil jeg anbefale å vente på neste generasjon. DX9 er ikke støttet av noen "ordentlige" spill so far. De kortene som er på markedet nå rundt 2000 kroners sjiket er liksom ikke å anbefale...

Lenke til kommentar

Halflife er kanskje ikke alt..

 

Men tenk på alle spillene i fremtiden som vil være basert på Half Life 2 Engine...

 

Synd for nvidia... De hadde alt.. Så kjøpte de 3dfx og lærte alt om hvordan man produserer en hel serie med FLOPPER

 

(Nå bør jeg holde kjeft som sitter med 3 pc'er her og alle har et Geforce kort i seg)

 

Dog det skal det bli gjort no med ja. Er bare jul en gang i året!

Lenke til kommentar
......og dette vet du selvfølgelig alt om.

 

Nei, men det gjør på en måte testene dah :shrug:

 

radon kan nok vere fint nok i 3d mark men funker crap i spill har selv et 9700 pro . som yter mindre en ggf 4 4200 64 mb i spill.

men har nice score i 3dmark 2001 ca 14000. med radeon .

 

aldrig mere radon paa denne gutten

 

Og du har aldri tenkt at det er noe galt med DIN maskin, og ditt oppsett? :lol:

 

Når skal folk begynne å skjønne at man ikke kan si at et skjermkort er bra/dårlig ved hjelp av et spill

 

Så fortell meg da, hvilke håndfaste referanser skal man liksom ha da? 3D Mark? :D

Lenke til kommentar
*Offtopic* Spillte du en del RTCWolfenstein på waster.no?? Jeg mener å huske deg derfra  :smile: Spilte med nick "Ben Dover" og "RedruM"

 

Nicket har blitt en clan :)

www.redrumclan.tk

:o :o :-? :lol::woot: Vet ikke hva jeg skal si?? Spilt ca. et halt år med det nicket, HVER dag. Men det er jo bare Murder baklengs... Så det trenger ikke ha noen sammenheng, men artig :lol:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...