Gå til innhold

8 fotoblogger du bør lese


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

steve huff er en gadget fyr, svært lite om fotografi.

 

Hvilke gadgets er det han skriver om, bortsett fra fotoapparater?

 

Og jeg finner masse fotografier der også, både av ham og gjesteskribenter.

 

Min betenklighet mht Huff er at han er vel entusiast og heller lite objektiv. Men så lenge han er rimelig saklig så synes jeg det kan være interessant. Skal jo ha noe annet enn http://www.dxomark.com også! :-)

Lenke til kommentar

David hobby sin strobist.com blogg har alltid vært stedet for de som er interessert i ekstern blits. Nå tar bloggen en annen retning, DH er en ivrig Fuji X100S bruker, han er mer interessert i gatefoto etc og tilgjengelig lys. Sjekk de siste bloggpostene hans; reise lett, skyt i JPG, jakte på lyset...

 

Steve Huff er en Leica fanboi. Han er i samme kategori som kenny boy, bare bedre. Jeg er innom bloggen hans når nyhetene er kommet ut på markedet.

Lenke til kommentar
Steve Huff er en Leica fanboi. Han er i samme kategori som kenny boy, bare bedre. Jeg er innom bloggen hans når nyhetene er kommet ut på markedet.
Skal ikke protestere på det - fordelen med Steve Huff er at han er ikke like usaklig som Kenny Boy, og motsier seg ikke like ofte.

 

Typisk Ken Rockwell "råd": "If you're looking for a fast Canon 50mm L lens, then the Canon 50mm f/1.2L is the right choice for you" ... :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...