Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ingen ekspert på området, ei heller de fleste andre her inne. Du bør være forsiktig med å ta imot råd fra en bruker på et nettforum.

 

Det jeg sier er at hvis jeg selv var i en lignende situasjon, og ikke mente jeg hadde noen skyld, så ville jeg stått på mitt.

Burde jeg kontakte han for så å prøve å komme til en enighet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kanskje ikke noen dum idé. Samtidig bør du være klar over at en slik handling gir inntrykk av at du innrømmer skylden.

 

Det er nok ikke snakk om enorme summer her, neppe noe som er verdt å miste nattesøvnen over. Uhell skjer iblant : )

Endret av Sufficator
Lenke til kommentar

Det er kanskje ikke noen dum idé. Samtidig bør du være klar over at en slik handling gir inntrykk av at du innrømmer skylden.

 

Det er nok ikke snakk om enorme summer her, neppe noe som er verdt å miste nattesøvnen over. Uhell skjer iblant : )

Jeg merker jeg er utrolig nervøs for hva som vil skje. Denne mannen virket ikke veldig hyggelig i første omgang, og er sikkert ikke noe mer hyggelig et par dager etter, men jeg skal ringe han i morgen og se hva som skjer. Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar

Om han har skade på bilen sin, og du ikke har et merke en gang, så mener jeg det er opp til han å bevise hva som skjedde. Om du rullet 10cm, 40cm eller kanskje en meter skal ikke ha mye å si. Bilen bak har definitivt ikke beregnet nok avstand hvis han sto én meter eller mindre bak bilen din.

 

Hvis du ringer han, ville i alle fall jeg oppfordret deg til å dele din personlige informasjon, slik at dere kan skrive hver sin skademelding og levere, ikke snakk om skyld på telefonen, men (om det du sier faktisk er sant) hold på ditt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...