Gå til innhold

Trenger å vite dato når jeg begynte og sluttet på videregående

EBMS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja tittelen taler sitt.

Jeg begynte på vgs 2004 og sluttet 2007, men vet ikke datoene. Trenger å vite dette pga søknad.

Kan jeg vite dette via nettet, eller må jeg ringe skolen? Trenger å vite det idag! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skolen har vel stengt nå. Er de nøyaktige datoene så viktige? VGS pleier å starte i august og slutte i juni. Hvis søknaden krever mer nøyaktig dato enn det, så ville jeg bare satt en dato. F.eks 20. august 2004 til 15. juni 2007.

Skrevet

vet det er latterlig, men trenger visstnok selve dagen også.. er søknad til bachelor, og driver å legger inn dokumentasjon på meg selv

men er jo litt usikker på hvor viktig det egentlig er, man vet jo aldri med disse stanakkede rasshøla

Gjest Bruker-292501
Skrevet (endret)

vet det er latterlig, men trenger visstnok selve dagen også.. er søknad til bachelor, og driver å legger inn dokumentasjon på meg selv

men er jo litt usikker på hvor viktig det egentlig er, man vet jo aldri med disse stanakkede rasshøla

20 august 2004 - 22 juni 2007, circa tror jeg, er noe med den datoen det bruker å være på videregående skoler:)

Endret av Bruker-292501
Skrevet

Om du ikke vet nøyaktig så vil de heller aldri sjekke om det du sier er helt nøyaktig. Bare gjett noe ala det Winza foreslo over. De kommer aldri til å sjekke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...