Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom igjen, bestiller om ca 2 timer, må vite om jeg bør kjøpe s4 eller s3, uansett for jo s3 oppdatering med alle funksjonene til s4!!

 

 

Dette er en sann historie: Jeg holdt på å miste telefonen i bakken, og jeg satt foten foran for å "redde" den. Jeg fikk blånegl på lilletåa, hater nokia nå.

 

Bror, du gjorde nettop dagen min enda bedere, HaHaHa

Lenke til kommentar
Jeg vill ha s3 eller s4 på grunn av specs også kommer jeg til å roote den ned en gang!
Oppo Find 5 er bedre enn S3 da. Jeg har roota min Oppo :D Jeg vurderte selv å kjøpe Galaxy S4 for en stund siden. I stedet ga jeg 3500 kr for min Find 5 32GB og kan trygt si at jeg aldri vil angre på det. Skaffet også en case for 50 kr på ebay for den :p Find 5 har ikke norsk systemspråk. Det er norsk tastarur til den da Endret av Sebbz
Lenke til kommentar

Oppo Find 5 er bedre enn S3 da. Jeg har roota min Oppo :D Jeg vurderte selv å kjøpe Galaxy S4 for en stund siden. I stedet ga jeg 3500 kr for min Find 5 32GB og kan trygt si at jeg aldri vil angre på det. Skaffet også en case for 50 kr på ebay for den :p Find 5 har ikke norsk systemspråk. Det er norsk tastarur til den da

 

Trenger micro sd card slot oppo find 5 har det ikke! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...