Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Vuderer å selge unna noe utstyr som aldri blir brukt.

Lurer litt på om dere kan hjelpe meg med priser. Jeg har sjekket litt med foto.no, bruktprisguiden på team biathlon og sjekket med finn.no

Jeg skriver opp hvilket utstyr det gjelder, eventuelle merknader og hvilke priser jeg kan tenke meg. Dette må ikke sees på som en annonse, men hjelp til en fremtidig en. På forhånd takk!

 

 

Nikon D300 hus med 2 stk en-el3 batterier og lader, 4gb og 8gb cf kort

Huset har gått 40000 exp, noe som er en god del. Det er likevel ingen bruksmerker på kamera i det hele tatt. Kjøpt i desember 2009. Alt originalt.

Tenker 3800kr for dette til sammen.

 

Nikon MB-D10 med 2 stk en-el 4 batterier, bl-3 adapter, og en mh-21 lader. Alt originalt. Batterigrepet har en lite stripe under, en halv cm maks og et par millimeter tykt. Ellers som nytt. Alt fra 2011.

4100 for dette.

 

Tokina 28-70 f.2.6-2.8. Ikke så mye mer å si. Et par støvkorn ytterst mot bildekanten.

2200kr for denne?

 

Nikon sb-600. Som ny, ingen bruksmerker. Kjøpt i 2010 tror jeg.

1000kr?

 

 

Nikon sc-17 blitsforlengelseskabel. Støtter ikke helt ttl (bare brukt på manuel, så vet ikke helt)

300kr?

 

Utenom sc-17, Tokina 28-70, batteriene, laderen og minnekortene kan embalasje følge med, uten at det sikkert høyner verdien.

 

Mvh Cake

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blits og grep er helt grei pris på. Blitskabel (med TTL) kan man få på ebay til 60kr fritt tilsendt.

 

Objektivet vet jeg ikke med, har ikke brukt/solgt Tokina. Gå ut ifra 2/3 av nypris og juster ned over tid. Huset må du nok ned i pris på. Det er en eldre modell, og jeg ser at det ligger en liten haug av dem på foto.no med varierende priser. En nede i 2800kr. Du må gjerne se litt på hva folk kan få for 3800kr, både nytt og brukt. Har sett brukt 60D til samme pris, og 50D går for 2000-2500kr om dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...