Gå til innhold

[Løst] Passer disse delene sammen?(evt forbedringer)


Anbefalte innlegg

Har lagt ved ett bilde med delene jeg har tenkt å kjøpe til en gaming-pc jeg skal bygge. Jeg er ganske nybegynner når det kommer til strømforsyning, hovedkort og RAM :blush: . Mangler jeg noen deler?

 

Budsjett: 11k

Skjerm, tastatur,headset og mus har jeg fra før.

på forrhånd takk for all hjelp :)

post-274526-0-46696700-1366090119_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du tanker om å overklokke? Hvis ja, da ville jeg valgt denne

Skal du ikke overklokke ville jeg sett på denne

 

Jeg er enig at det meste ser bra ut. Det er imidlertid en ting jeg ville endret på, og det er strømforsyningen. Jeg ville nemlig lagt på 200 kr og kjøpt denne. Fordelen er at den har avtagbare kabler, og har bedre kvalitet.

 

 

Mvh Faller

Lenke til kommentar

Du kan fint spare 800 kr på å velge ett billigere hovedkort. Med mindre du har behov for thunderbolt/andre tilkoblinger som er på det di har valgt.

Er ikke noe ytelse å hente på å velge ett dyrt hovedkort.

Som sagt så kan jeg ikke så mye om hovedkort.noen forslag til erstatter??

Endret av kometenk
Lenke til kommentar

Se etter ett hovedkort som har de tilkoblings mulighetene som du trenger. Vanskelig for andre å vite hva akkurat du trenger. Ser også at det blir uaktuelt for deg å kjøre CF/(multi-gpu oppsett), så denne støtten trenger ikke hovedkortet ha med mindre du velger en kraftigere strømforsyning

Lenke til kommentar

ett spørsmål før jeg markerer denne tråden som løst.

Hovedkortet jeg skal kjøpe må ha wifi, hvilket kort bør jeg kjøpe?

Spør dere så jeg ikke kjøper noen flaskehals ^^

Ikke så mye å spare på det, men du kan trappe ned til standardversjonen av hovedkortet du har der (Asus P8 Z77-V) http://www.dustinhome.no/product/5010625155/asus-p8z77-v-z77-s-1155-atx-ivy/#intcmp=searchProvider_dacsa

Lenke til kommentar