Gå til innhold

Laste ned spill som fulgte med skjermkortet


Heika98

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er rette plassen for dette spørsmålet, men jeg prøver her. Jeg fikk Assassin's Creed 3 med mitt GTX 660 skjermkort. Jeg gikk til nettsida og fikk koden for å laste med fra Ubisoft sin nettside. Så når jeg går på nettsida finner jeg ikke ut hvor jeg skal skrive inn koden for å laste ned spillet. Noen dom vet hvor jeg finner det? Siden jeg fikk link til var denne http://shop.ubi.com/store/ubiemea/no_NO/home/ThemeID.8605700/ccRef.en_IE Kan noen være så snille og hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Kjøpte også et nvidia skjermkort for ikke alt for lenge siden.

 

Først gikk jeg inn på nVidia sine nettsider og aktiverte koden som sto på kupongen som fulgte med skjermkortet.

 

Deretter fikk jeg en kode av nVidia som måtte oppgis til ubisoft.

 

Mener å huske at man putter spillet i handlevogna på uplay-butikken og oppgir koden man fikk fra nvidia sin hjemmeside. da koster spillet kr 0,- og må lastes ned gjennom uPlay.

 

Håper det var forståelig forklart.

 

Ganske tungvindt og omstendelig. Hadde vært bedre med steam-nøkel, men man skal vel ikke klage over et gratis spill :p

Lenke til kommentar

Hei. Kjøpte også et nvidia skjermkort for ikke alt for lenge siden.

 

Først gikk jeg inn på nVidia sine nettsider og aktiverte koden som sto på kupongen som fulgte med skjermkortet.

 

Deretter fikk jeg en kode av nVidia som måtte oppgis til ubisoft.

 

Mener å huske at man putter spillet i handlevogna på uplay-butikken og oppgir koden man fikk fra nvidia sin hjemmeside. da koster spillet kr 0,- og må lastes ned gjennom uPlay.

 

Håper det var forståelig forklart.

 

Ganske tungvindt og omstendelig. Hadde vært bedre med steam-nøkel, men man skal vel ikke klage over et gratis spill :p

 

Nei, det ser ikke ut til å være slik. Andre ideer.

Lenke til kommentar

Fikk med 3 spill på mitt 670 kort for en uke siden. 2 av spillene lastet jeg ned og funka greit. Med Assassin's Creed 3 gikk det i vasken. Var pga av svitchet over på en annen side fra nettet og når jeg skulle gå tilbake fikk jeg ikke tilgang.

 

Saken er at en får kun EN kjans til å laste ned, noe som trist.

Burde fulgt med en cd-plate.

Lenke til kommentar

Fikk med 3 spill på mitt 670 kort for en uke siden. 2 av spillene lastet jeg ned og funka greit. Med Assassin's Creed 3 gikk det i vasken. Var pga av svitchet over på en annen side fra nettet og når jeg skulle gå tilbake fikk jeg ikke tilgang.

 

Saken er at en får kun EN kjans til å laste ned, noe som trist.

Burde fulgt med en cd-plate.

Jeg skulle laste ned, men ble opptatt av noe annet under veis. :( For noe dritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...