Gå til innhold

- Neste Xbox vil kuppe TV-en din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette høres jo litt voldsomt ut... hvordan kan de sikre funksjonalitet til allverdens med dekodere og leverandører...

 

skulle tro det er å ta munnen litt for full...

 

Om dette skulle være sant, så ville det nok være et universielt system tror jeg, og eventuelle oppdateringer kan ordne kompabilitet med dekodere som ikke fungerer. Jeg vet at microsoft kan gjøre ganke nøyaktig arbeid, f.eks. kinect tror jeg de brukte evigheter på å perfeksjonere, og få til å kjenne igjen alle bevegelser.

Lenke til kommentar

Viser seg at den nye xbox-konsollen i seg selv ikke vil styre tv-sendinger eller være tilkoblet til nettet 24/7, men ser ut til at Microsoft gir ut en xbox360-MINI som kan kobles til den nye konsollen. Mini må være koblet til nettet hele tiden siden den har tv-funksjonaliteten, ingen cd-leser (spillene lastes ned fra marketplace) og alt i alt vil fungere som en slags apple-tv som har mulighet til å spille 360 spill.

Lenke til kommentar

Jeg digger at det kommer slike nyheter. Det må røre litt i tærne til både Sony og Nintendo :D

 

Jeg er av den sorten som går og venter med is i magen på noe skal slippes. Vil ha konsoll, men det skal ihvertfall ikke være gamle PS3.

 

Kanskje PS4 får ekstra fart på seg, etter Microsoft driver med sånne planer?

Lenke til kommentar

Viser seg at den nye xbox-konsollen i seg selv ikke vil styre tv-sendinger eller være tilkoblet til nettet 24/7, men ser ut til at Microsoft gir ut en xbox360-MINI som kan kobles til den nye konsollen. Mini må være koblet til nettet hele tiden siden den har tv-funksjonaliteten, ingen cd-leser (spillene lastes ned fra marketplace) og alt i alt vil fungere som en slags apple-tv som har mulighet til å spille 360 spill.

 

Det er forhåpentligvis her online-ryktene stammer fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...