Gå til innhold

Ny mobil og har ørten valgmuligheter...


Anbefalte innlegg

Har nå en samsung sII og vil at kamera må være MINST like bra som på denne. Har også en nokia 808, som kun blir brukt som kamera, men dessverre ikke er brukelig til særlig mye annet.

 

Jeg har en stund siklet litt på nokia lumia 920, men tror nok denne blir litt i groveste laget for mine hender. Hvordan er lumia 820 kontra SII når det gjelder kamera? Kunne levd fint med denne tror jeg dersom den ikke kommer til kort på bildefronten.

 

Videre synes jeg htc one virker spennende, men Htc one X, som også fikk svært god anmeldelse, er jo billigere nå og kanskje verdt kjøpet?

 

Sony xperia Z og V... Er redd for å knuse glasset og ødelegge skjermen, men virker som en fin mobil ellers.

 

Operativsystemet er ikke så viktig for meg da jeg tilpasser meg det meste. Den bør være kjapp på nett, men verken 3g eller 4g er viktig da jeg stort sett kobler til wifi.

 

Jeg har små hender og er redd telefonene som i utgangspunktet står høyest i kurs blir for store for meg. Min SII gir meg slitne hender etter kort tids bruk, og her er skjermen 4,3...

 

Noen som kan hjelpe eller har erfaring med modellene jeg nevner?

 

Takk :)

Endret av Sobril3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes xperia V ser fin ut, men har kommet til den konklusjon at jeg vil NED i størrelse. Endte opp med en xperia P. Har så smått begynt å bruke den i dag, og den virker bra.

 

En liten ting... Det var plastbeskyttelse over skjermen med Sony-merke på (så den måtte jeg jo ta av). Det ser dog ut som om det er enda en beskyttelse der? Stemmer det? Tør ikke begynne å plukke i tilfelle jeg ødelegger noe...

Lenke til kommentar

Du har vel den litt tykke beskyttelsen ja, Sony sine telefoner blir vel levert med en skjermbeskyttelse mener jeg. Med mindre denne er i veien kan du vel bare ha denne på? Noen filmer ødelegger en del av touch opplevelsen i mine øyne, derfor har jeg ingen film min iPhone 5.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...