phnx85 Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Hva hete sangen som spilles i "The Simpsons - S13E22 - Papa's Got a Brand New Badge" når Fat Tony kjører for å drepe Homer? Jeg vet at det er spurt om dette tidligere på forumet, men søke funksjonen fungere jo over hode ikke
Gerber Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 her står følgende: When Fat Tony and the mob drive through Springfield to track down Homer, the montage parodies the opening credits to the TV show "The Sopranos". The theme song, "Woke Up This Morning" by A3 (Alabama 3) even plays in the background håper dette var riktig sang.
phnx85 Skrevet 17. september 2003 Forfatter Skrevet 17. september 2003 Joda det var riktig sang, takker
Ueland Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Hva hete sangen som spilles i "The Simpsons - S13E22 - Papa's Got a Brand New Badge" når Fat Tony kjører for å drepe Homer? Jeg vet at det er spurt om dette tidligere på forumet, men søke funksjonen fungere jo over hode ikke jaha..søkte og fikk 2 treff, denne tråden og denne :-) http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...hlight=fat+tony
phnx85 Skrevet 18. september 2003 Forfatter Skrevet 18. september 2003 Hva søkte du på da? Uansett hva jeg prøvde å søke på så fikk jeg ikke den tråden jeg lette etter (jeg søkte f.eks: The Simpsons, Fat Tony, Hvilken sang, Papa's got a brand new badge, osv..) og jeg fant ikke den tråden.
charlsen Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Noen som vet om en nettside som man kan laste ned The Simpsons episoder fra??
Ueland Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Hva søkte du på da? Uansett hva jeg prøvde å søke på så fikk jeg ikke den tråden jeg lette etter (jeg søkte f.eks: The Simpsons, Fat Tony, Hvilken sang, Papa's got a brand new badge, osv..) og jeg fant ikke den tråden. Søk etter alle ordene = "fat tony" med " på start og slutt. :-)
phnx85 Skrevet 18. september 2003 Forfatter Skrevet 18. september 2003 Ahh.. Jeg trykte ikk på "søk etter alle ordene"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå