Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja nå liker jeg mer og mer det jeg ser! :D

 

 

Men er vel snart på tide å oppsummere med en liten bildekavalkade eller? Skal se å få satt sammen kandidatene i en post så vi kan få beskue de alle under ett!

 

 

 

I mellomtiden kan dere jo få kose dere med mitt siste kreative forslag. He! He! :lol:

 

 

mini-bekuiet.jpg

 

 

 

:lol:

Endret av DrSpawn
Lenke til kommentar
.....hva med å fjerne bien der, da den virker litt sånn "out of place"......

Det er en mening med den bien. bie=be cow/ku=quiet ==beQuiet

 

Jeg går absolutt for den siste der, hvis du skal ha noe som tillhører denne gruppen når det gjelder stiler. Men alt annet er så utrolig fint (ikke det at logoen ikke er det), så syns liksom ikke det passer med en sånnen morsom logo på et så seriøst kabinett....

 

Utrolig bra jobba.!

Lenke til kommentar

:grin: Nei! Nei! NEI! Det er overhodet ikke det beste forslaget, det er den beste spøken! :p

 

 

Virkelig, nå må dere begynne å tenke litt helehet og totaldesign her da folkens. :) Det vil IKKE ta seg godt ut med en fjompete liten bie og en feit ku på beQuiet! Det vil IKKE funke med en blåstrålende neonelg og egentlig heller ikke en apekatt. Dise forslagene er morsomme, men jeg er ute etter noe som tar seg bra ut designmessig. Slik som arves store Q, man ser tydelig at design er noe han holder endel på med.

 

 

Når det gjelder vanskelighetsgraden i graveringen kan denne gjerne være høy, jeg liker en skikkelig utfordring! ;)

 

 

Samtidig kan jeg ta med at store svarte/graverte flater er vanskelig å få til å reflektere lyset på en jevn og pen måte, det er de tynne linjene som tydeligst kommer frem.

 

 

For å si litt om hva jeg tenker så heller jeg mer i rettning av noe mer "organisk" eller naturlig. Ikke så symbolsk eller enkelt. Men gjerne et mer naturalistisk motiv (IKKE elg, ape, ku ol.! :D). Noe som, på en skikkelig måte kan symbolisere beQuiets egenskaper. Jeg tenker noe i rettning panter, ulv, ugle (en skikkelig tøff en!) osv. Driver å tråler rollespill bøker etter inspirasjon!

 

Slik da var det sagt! ;)

 

 

Men for all del, humor er noe av det viktigste som finnes så "keep 'em comming"!

 

 

Audun

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...