Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, veldig fine, søte, pene elger og greier, men vil si at det kræsjer en smule med det totale designet. Eller hur? :-)

Nei, trenger noe mer fengende enn som så!

Stå på!

Skrevet

kom på noen flere ting du kan ha på plast birikken.. og nei, det er ikke flere elger..

mag lite logoen

napster logoen og

puma logoen..

alle er fine logoer.

Skrevet

Har lest igjennom hele posten,må si jeg er meget imponert på hva du har klart å få til.Så det er bare å stå på.Til slutt så vil jeg si at det bli meget vakkert :thumbup:

Skrevet

det hadde vel vært det beste, men han spurte jo oss om tips, og bare så du vet det, så sa han med sine egne ord at det var en konkuranse.. og den vil jeg gjerne vinne...

(liker å vinne konkuranser)

Skrevet (endret)

Blir det virkelig elgen? Kom igjen, skal ikke mye til for å slå den! :p

Jeg trenger noen forslag til!

Nå over til dagens lille oppdatering:

mini-DSCN3546.JPG

Jeg måtte få laget endel luftehull i bunnplata for å sikkre skikkelig gjennomstrømning av luft, her har jeg tegnet opp hvor disse hullene skulle være.

mini-DSCN3547.JPG

Deretter borret jeg med 10mm borr i alle hjørner.

mini-DSCN3549.JPG

Nettingen kjøpte jeg på Clasern i form av en spaghetti sil! Jeg valgte å gå for en temmelig smårutet netting slik at ikke støv skulle trekkes inn så lett.

mini-DSCN3554.JPG

Nettingen ble limt fast til bunnplata og resultatet ble absolutt til å leve med.

mini-DSCN3559.JPG

Her er hele bunnplata ferdig. Jeg skal nå begynne atbeidet med å sette hele maskina sammen igjen, når det er gjort gjenstår det egentlig bare å instalere og konfigurere programvaren så er prosjekt "beQuiet" faktisk ferdig!

Men slapp av, det kommer et par oppdateringer før den tid! ;)

Takk for denne gang!

mvh

Audun

Endret av DrSpawn
Skrevet

Kall meg gjerne en idiot, men eg forstår ikke helt hvordan du får bildet på skjermen av maskinen.

På bildene eg ser har du jo verken TV kort installert eller noe koblet til VGA porten. Er det noe eg ikke ser?

Skrevet

Jeg synes virkelig ikke at det bør være et elgeskilt på den datamaskinen der. :dontgetit:

Det må være noe som symboliserer stillhet, siden den ikke lager en lyd.

Jeg foreslår at du rett og slett skriver "beQuiet" der. Du må jo vise hva den heter. :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...