Gå til innhold

[Løst] Får "You already own this game" på steam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lurt på å kjøpe X-Com lenge, så i går tenkte jeg, ok får kjøpe det da, når jeg klikker på steam siden til spillet sto det "you allready own this game"

Jeg bare WTF? Når fikk jeg dette spillet liksom? Kan ikke huske å ha kjøpt det, og finner ingen steam mail som sier jeg har kjøpt spillet, og kan ikke huske å ha fått det som gift.

Har steam bare gitt meg spillet fordi jeg har kjøpt sånn 250 spill på steam eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde det samme med et annet spill. Jeg løste det ved å først kjøpe det som gave. Deretter høyreklikket jeg på det i gaveoversikten og valgte "Add game to library" (eller noe i den duren).

Skrevet

Har du faktisk spillet i biblioteket og kan spille det? Eller nekter Steam deg i å kjøpe det, fordi de påstår at du allerede har det?

Skrevet

Gi meg innlogning til din Steam-side, så kan jeg finne det ut.

Ellers kan du sjekke transaksjonsloggen og lignende i kontoinnstillingene dine.

• Liker 3
Skrevet

Har det vært tilgjengelig som helgetilbud/gratishelg? Det er kjent at noen ganger kan dette lure spill-biblioteket ditt til å tro du eier spillet permanent. Plagsomme greier.

Skrevet

Fikk du orden på det?

Hvis det er slik som forrige innlegg foreslår, er nok løsningen at du først må kjøpe det som en gave (for å gi bort senere, slik at den legger seg i gavelisten din). Når du har gjort det kan du høyreklikke på spillet i gavelisten, og velge at du vil bruke det selv.

Skrevet

Nei jeg kunne spille det helt, fint, jeg hadde bare ikke fått med meg at det fulgte med bioshock,

Så jeg lurte bare på hvordan jeg hadde fått det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...