Gå til innhold

The Gathering 2014 - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et tips! jeg hadde med 700kr! det var for lite for å spise mat hvær dag! det ensete jeg kjøpte var 1stk trykkluft til 99kr og brukte resten av pengene på mat! jeg måtte låne mere penger for å overleve! Jeg anbefaler alle å ta med mere en 1400kr på TG for mat og andre saker

Lenke til kommentar

De hyllene folk har med seg...... Regelverk?

Er regelverk på det ja. :) Security går jevnlig og sjekker konstruksjoner. Våres ble sjekket en dag, godkjent, og neste dag måtte vi forsterke bordplaten pga den var tung. Reglene finner du forresten her: http://www.gathering.org/tg13/no/information/construction-rules/ vært de samme de to siste årene

 

Et tips! jeg hadde med 700kr! det var for lite for å spise mat hvær dag! det ensete jeg kjøpte var 1stk trykkluft til 99kr og brukte resten av pengene på mat! jeg måtte låne mere penger for å overleve! Jeg anbefaler alle å ta med mere en 1400kr på TG for mat og andre saker

Jeg hadde med meg 800 kroner. spleiset på pizza med de jeg hadde hylle med en dag, ellers hadde jeg med meg brødmat hjemmeifra som lå i en kjølebagg. :) Jeg overlevde fint på det. :p Har igjen 100 kroner nå, men så solgte jeg noe småtteri på irc da.

Lenke til kommentar

Et tips! jeg hadde med 700kr! det var for lite for å spise mat hvær dag! det ensete jeg kjøpte var 1stk trykkluft til 99kr og brukte resten av pengene på mat! jeg måtte låne mere penger for å overleve! Jeg anbefaler alle å ta med mere en 1400kr på TG for mat og andre saker

Bankkort så er det problemet løst :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor kommer folk vanligvis fra når de drar på TG? Møtt på noen forskjellige nasjonaliteter de siste 3 årene, men alltid lurt på om det er noe særlig nordmenn som drar 10 timer med tog til Hamar?

 

Jeg bor 5-10 minutter unna med bil fra Vikingskipet så å ta med meg penger eller mat har egentlig ikke vært et problem når jeg bare drar hjem og sover/spiser. Anbefaler å sette av ca 1500 kroner hvis du ikke er like heldig som meg. Personlig endte jeg opp med å bruke 1000 kroner, men dette var da et tastatur og en latterlig overprisa hamburger i hallen.

 

Musikken og underholdning i år var like dan som i fjor og jeg hadde ikke sansen for noen av delene. Som folk allerede har sagt her så var det litt i overkant med hvor mye bass og "musikk" som Miu skulle ut med, var egentlig bare unødvendig støy. Kommer litt an på hva folk flest som drar dit hører på, som jeg gjetter er dubstep/fest musikk.

 

Hylle konstruksjonen har jeg litt sansen for så lenge det ikke er latterlig unødvendig stort eller stygt å se på. Folk får muligheten til å vise litt kreativt håndverk og er veldig kjekt for å få plass til alle tingene du har med. Personlig har jeg aldri bygd hylle, men vurderer å lage en enkel hylle til neste år.

Endret av Mr. Mace
Lenke til kommentar

Hei Hei, jeg ville bare spørre, hvilken billett ville du anbefalt for meg som er 15 og skal dra der med en gruppe kompiser? (så mange forskjellige billetter for tg 13) og hvor/når kan jeg kjøpe de?

 

Hvis du skal være vanlig deltager så er det "Participant Ticket" du skal kjøpe. De andre er for de som skal spille i spesielle konkurranser eller ønsker å designe diverse ting.

Lenke til kommentar

Billettsalget er i (slutten av) desember, ja. Nøyaktige datoer kommer sikkert ikke før i november, og da på gathering.org. Husk å melde deg på i kølotteriet som starter en uke før billettsalget starter, om du skal ha sjangse på å få billett. Jeg gjorde det for årets TG, men måtte likevel kjøpe billett privat under en uke før TG, på grunn av uheldig kø-trekkning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...