Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

18 år og jomfru, flaut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den dag sexualitet ikke lenger er flaut...

 

Å late som du er erfaren er nok det dummeste du kan finne på. Det blir nok best for begge to om du er ærlig med det, da du ikke får noe prestasjonsangst og hun kan lære deg opp til akkurat hva hun vil. Det dummeste du kan finne på er å anta at "dette er digg". De jenter som jeg selv har vært borti har alle satt pris på at man faktisk spør, ikke gjetter. Det finnes selvfølgelig grenser, du trenger ikke spørre om du skal stryke magen med lillefinger eller pekefinger.

 

Personlig er jeg en giver mer enn mottaker, da jeg har bedre sex når det er minst fokus på meg selv. Kall det usikkerhet om du vil, men for meg er det viktigst at min partner har det godt. Sex skal være gøy og godt. Fra min erfaring er det best når begge to har viten om hverandres preferanser. Min første sex-erfaring var av typen "jeg er flau av å være jomfru", så det kom ikke opp før etterpå da det var veldig

tydelig at jeg var det.

 

Om personen avviser deg for at du er jomfru er du bedre foruten. Ikke la din første sex-erfaring være en total katastrofe (trenger ikke nødvendigvis bli det, du kan tross alt være en naturlig gud i sengen ;) ) og heller vær ærlig. Kanskje hun til og med setter pris på å kunne lære deg noen triks?

Endret av Halsoy
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Debutalderen til gutar/menn er i snitt 18 år. Sidan det ikkje er unormalt å debutere ned i 14-års alderen betyr det at det og finnes dei som ligg på andre sida av statistikken, altså over 18 år.

 

Ikkje det at statistikk betyr noko for individet uansett, men ikkje la alderen din vere noko avgjerande faktor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det flaut liksom?

 

hvor mange er det som ikke har sex på så lenge ???

 

Jeg driver med en jente som går i klassa mi, hun har pult minst 10stk :p

Vil den jenta merke at jeg er jomfru?

 

Hva er det som avslører en jomfru liksom?, noe tips som får meg til å virke 'pro' ut ? :p

Anonym poster: 03ed73b4d7a8c0e9a70230ce7eee2793

 

1. Det er flaut for deg, med mindre du tek det innover det og blir ferdig med det. Deal with it!

 

2. Kor mange som ikkje har hatt sex på lenge? Her på forumet er du langt i frå åleine om dette.

 

3. Jenta seier ho har pult 10? Ta det med ro, då har ho pult minst 20.

 

4. Om jenta vil merke at du ikkje har praktisk erfaring innan penetrering og tilfredsstilling? Ja, og deal with it!

 

5. Slutt å nytta uttrykket "pro".

 

Jeg mener ikke å leke erfaren\proff når jeg er jomfru. Jeg lurte bare om det vare noen små tips som liksom er 'bevist' for å funke bra på jenter.

 

som for eks - ikke begynn å ta av klærna for tidlig, kline,ta på rumpa og puppa også ta av klærne ????

 

Anonym poster: 85682ba985725435f155c8735b0e9fed

 

Eg vil tru du kjem langt med å bruke GOD tid på å ta av de kleda. Og mest mogleg kroppskontakt undervegs. Det finnast ingen fasit da inga jente er lik.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Selv om hun sier at hun har pult 10 stk er det overhodet ikke sikkert at det stemmer.

Både jenter og gutter ljuger på seg en gang i blant.

Regner med hun er på alder med deg denne jenta her.

Hvis en jente sier hun har pult 10 må du gange med 3. Hvis en gutt sier han har pult 10 må du dele på 3.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvis en jente sier hun har pult 10 må du gange med 3. Hvis en gutt sier han har pult 10 må du dele på 3.

 

Så trådstarter: Bruk Kondom.

 

Men seriøst: Ta deg bare god tid når du holder på med henne. Kyss henne, kos osv og la henne bestemme når klærne skal av, så driter du deg ikke ut.

Tafs litt på puppene, lårene og i skrittet på henne, stryk henne på sidene osv osv.

Om hun merker at du ikke er så erfaren, og hun selv er det, så er det ikke verre enn at hun tar styringen og setter seg på deg ellernoe.

Det er egentlig bare å henge seg på.

Lenke til kommentar

Om hun er 18 og har pult 10 stk, hadde jeg styrt unna med mindre det bare var for å "ha gjort det".

Å? Med dette utelukke halvparten av alle 18 år gamle jenter?

 

Hadde du sagt "er 15 og har pult 10 stk" eller "er 18 og har pult 50 stk", så hadde eg vore med deg.

Endret av Staketten
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...