Gå til innhold

Tsunami fra 3dfxcool, vert å kjøpe?


Anbefalte innlegg

Svingte forbi 3dfxcool og så denne litt tøffe cpu viften, men selv om den ser tøff ut så trenger den ikke og være bra! ikke sant? Viften jeg tenker på er: sjekk linken ---> http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet633.htm

 

Er viften verd til og stå på min AMD xp 2100+? :-?

 

Noen som vet om den holder god kjøling, og at den eventuelt kan brukes til litt klokking? :smile: Den koster jo bare 225,- da! :woot: :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har den Tsunamien, fikk den i dag.. med shinetsu X-23 goop(forbehold om skrivefeil!) så kjører jeg min P4 2.66@3Ghz med max 55c etter 10loop i sisoft burnin(bare cpu) og 50,5 i speedfan.. dere børe tenke på at goopen er helt fersk og at tempen sikkert kommer til å synke noen grader etter den har "satt" seg.. Har 5stk80mm og en stk 120mm vifte som kjører på min hastighet via zalman MCF-1.. er veldig godt fornøyd med vifta!

 

Edit: det er bare 3dfxcool som kaller vifta Tsunami.. egentlig heter den Extreme!

Lenke til kommentar
Det første jeg tenkte på når jeg hørte navnet, var den kommende kjøleren fra Microplex, MIST Tsunami.

 

Yummy: Hadde du ikke masse info om hva det er for noe?

 

Yoda - men "tsunami" på 3dfx er L A N G T fra MIST Tsunami. Det er dessverre det eneste dere får vite - men jeg kan love dere at MIST Tsunami er MEGET spennende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...