Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge "OBS! SPOILERTRÅD!"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Ho kommer også inn, heter Lauretta Magdalena.

 

Lauretta kommer inn på mandag i uke 10. Erik ryker i parseremonien på torsdag i uke 9.

 

Programomtalen på tv3.no:

"Etter at Erik sjekket ut er det en litt apatisk stemning rundt frokostbordet, men plutselig kommer det en ny jente inn med kofferten på slep. Hun overrasker de andre gjestene. Lauretta er blid og snakker villig om seg selv. Hun synes alle guttene er kjempekjekke. Hun snakker med alle parene enkeltvis på Solo, og skal gjøre seg opp en mening om dem. Det hemmelige oppdraget består i å rangere parene fra sterke til svake, og velge seg en partner. På parsplitten gjør nykommeren et valg som fører til stor oppstandelse på hotellet. Alt blir snudd på hodet"

Endret av CHaRTaH
Lenke til kommentar

Videre i uka:

 

Tirsdag: Kristian René våkner på terrassen utenfor Venus, han er utrolig trist. Kristian Rene og Lauretta prater sammen, og det ender med at Lauretta begynner å gråte og Kristian René må trøste henne. Under frokosten spekuleres det i om det kommer inn en ny gutt i dag, mens Lauretta sitter for seg selv. Ingen av de andre deltakerne tar notis av henne, men Luis gir henne en klem og hun begynner å gråte igjen. Når gjestene får beskjed om at det blir poolparty letter stemningen, og de koser seg da nok en overraskelse kommer vandrende inn på hotellet. Mange er mistenksomme på partneren sin for tiden.

 

Onsdag: Under guttas frokost kommer det fram at Remi akkurat har funnet ut at hans partner Luis er transe. Gutta ler av at han ikke forsto det før på morgenkvisten, og Remi må le av seg selv. I dag er det duket for romantisk lunsj på hotellet. Jentene skal invitere hver sin gutt på lunsj. Remi og Luis, som er et nytt par, trenger å bli bedre kjent og skal derfor spise sammen. Den gutten som ikke blir bedt må spise alene. Jentene blir enige om å omrokere helt og at alle jentene spiser med en annen enn sin partner. Jentene har tenkt taktisk i sine valg, for å sikre seg en reservepartner, men de skjuler det så godt de klarer.

 

Torsdag: Det er parseremoni og foreløpig er det Kristian René som står uten partner foran kveldens seremoni. Gjestene får brev om at Luis og Remi er låst under kveldens parseremoni. Bortsett fra det er det ingen som har makt, fredning, ulemper eller fordeler. Alle andre står altså med fri vilje og på lik linje, men en gutt skal ut. Hvem blir det? Det er hektisk virksomhet blant nye og gamle parkonstellasjoner for å finne seg et sikkert kort for kvelden og fremtiden.

 

...

 

Det vil si: Lauretta og Remi sjekker inn neste uke. Virker som Tina må sjekke ut på mandag. En gutt sjekker ut på parseremonien.

Endret av CHaRTaH
Lenke til kommentar

Videre i uka:

 

Tirsdag: Kristian René våkner på terrassen utenfor Venus, han er utrolig trist. Kristian Rene og Lauretta prater sammen, og det ender med at Lauretta begynner å gråte og Kristian René må trøste henne. Under frokosten spekuleres det i om det kommer inn en ny gutt i dag, mens Lauretta sitter for seg selv. Ingen av de andre deltakerne tar notis av henne, men Luis gir henne en klem og hun begynner å gråte igjen. Når gjestene får beskjed om at det blir poolparty letter stemningen, og de koser seg da nok en overraskelse kommer vandrende inn på hotellet. Mange er mistenksomme på partneren sin for tiden.

 

Onsdag: Under guttas frokost kommer det fram at Remi akkurat har funnet ut at hans partner Luis er transe. Gutta ler av at han ikke forsto det før på morgenkvisten, og Remi må le av seg selv. I dag er det duket for romantisk lunsj på hotellet. Jentene skal invitere hver sin gutt på lunsj. Remi og Luis, som er et nytt par, trenger å bli bedre kjent og skal derfor spise sammen. Den gutten som ikke blir bedt må spise alene. Jentene blir enige om å omrokere helt og at alle jentene spiser med en annen enn sin partner. Jentene har tenkt taktisk i sine valg, for å sikre seg en reservepartner, men de skjuler det så godt de klarer.

 

Torsdag: Det er parseremoni og foreløpig er det Kristian René som står uten partner foran kveldens seremoni. Gjestene får brev om at Luis og Remi er låst under kveldens parseremoni. Bortsett fra det er det ingen som har makt, fredning, ulemper eller fordeler. Alle andre står altså med fri vilje og på lik linje, men en gutt skal ut. Hvem blir det? Det er hektisk virksomhet blant nye og gamle parkonstellasjoner for å finne seg et sikkert kort for kvelden og fremtiden.

 

...

 

Det vil si: Lauretta og Remi sjekker inn neste uke. Virker som Tina må sjekke ut på mandag. En gutt sjekker ut på parseremonien.

 

Tina vil eg helst ikkje skal sjekke ut, men det gjør ingenting :p men KrRe må bare ikkje sjekke ut !!! Han er den som lager show der! Tror dere det sjekker inn noen gamle noen gang framover ?

Lenke til kommentar

Gå på Entropay.com, lag en konto, få et virtuelt kredittkort (det kommer ingenting i posten)

Så bruker du kortnummeret som er på det fake kortet på entropay til å få 1 måned gratis Viaplay. Enkelt og gratis.

Takk du, men det koster jo 15 euro eller noe? jeg skjønner ikke det siste...

 

post-305887-0-66113200-1367874242_thumb.png

Det kommer opp :)

Lenke til kommentar

Skjønner virkelig ikke hva jeg skal skrive eller trykke på, pleier å skjønne slike ting men dette forstår jeg ikke, hjelp meg plis! ;)post-305887-0-27786300-1367875161_thumb.png

 

Hmm. Da vet jeg ikke.. Kan ikke huske at det sto 00000... osv. på mitt virtuelle kort. Kan hende du må sende inn identifikasjon som førerkort og kopi av siste regning for å bevise at du er den du er. Tar litt lengre tid, men det er ihvertfall gratis. Sjekk mailen du registrerte kontoen på, tror det skal stå hva du må gjøre.

Endret av Reptilia
Lenke til kommentar

Hmm. Da vet jeg ikke.. Kan ikke huske at det sto 00000... osv. på mitt virtuelle kort. Kan hende du må sende inn identifikasjon som førerkort og kopi av siste regning for å bevise at du er den du er. Tar litt lengre tid, men det er ihvertfall gratis. Sjekk mailen du registrerte kontoen på, tror det skal stå hva du må gjøre.

Søren, har du en falsk bruker da eller noe da? Har prøvd alt! kan jeg ikke bare låne en bruker, kjipt å ikke har kort, viss noen vil hjelpe meg eller sende meg adressen og passord til viaplayen, det hadde vært fantastisk, si fra viss dere vil ta kontakt eller si det privat eller noe, hadde vært veldig takknemlig!! :)
Lenke til kommentar

Onsdag: Isabell får gå på date og velger Glenn. Der får de to stoler til torsdagens parseremoni.

 

Flere spekulerer i om Glenn er gay eller ikke, men på Pandoras avslører han at han infact er gay. Der får de også velge hvem som skal få to nye stoler på parseremonien. Pia velger å stemme på seg selv (og får oppleve KriRe og Tinas vrede) og får dermed totalt fire stemmer - én mer enn Louis. Tina får også fire stemmer og dermed er det Tina og Pia som får stolene, og er trygge i parseremonien på torsdag. Den siste stolen får de resterende kjempe om på torsdag.

 

Erik ryker som kjent ut i parseremonien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...