Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge "OBS! SPOILERTRÅD!"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KriRes skjebne er at han må skrive navnet på sin beste venn på en lapp (Remi), noe som fører til at Remi MÅ stå bak Charlotta på torsdagens parseremoni i tillegg til KriRe.

 

MEN, som kjent blir det jo utdelt en hemmelig makt på torsdag også. Hvem ryker? Remi, KriRe, Patrik eller Glenn? Sander er låst til Isabell, og Birger er safe (ifølge programomtalen til TV3 for neste uke).

Lenke til kommentar

"Det er sykdomsuke på hotellet, og en pest herjer hotellet. Deltakerne får brev om at de skal møte smittekilden i loungen, hva betyr det? En tidligere deltaker kommer tilbake, og smitter en av gjestene. De flytter begge inn på Solo, som er sykestue denne uken. Gjensynsgleden er stor for spesielt en deltaker, mens andre gremmes over nok en gang å måtte hamle opp med fienden de trodde det var kvitt. Birger og Pia krangler på grunn av sjalusi på begge kanter, det kysses nemlig litt for heftig med andre under drikkelekene."

 

Utifra dette så tror jeg rett og slett at det er Tina som kommer inn, hvis det er det, så overlever vel Kristian denne uken mens Remi ryker..? Håper Charlotta tenker smart og velger Kristian. Han hadde fått flere stemmer i en evt. finale enn Remi :)

Lenke til kommentar

Utifra dette så tror jeg rett og slett at det er Tina som kommer inn, hvis det er det, så overlever vel Kristian denne uken mens Remi ryker..? Håper Charlotta tenker smart og velger Kristian. Han hadde fått flere stemmer i en evt. finale enn Remi :)

 

Det er nok Tina ja. Dessuten er det nok ikke Charlotta som bestemmer hvem som ryker - en hemmelig makt er delt ut.

Endret av CHaRTaH
Lenke til kommentar

Dagene og ukene framover:

 

Mandag 27. mai:

Det er sykdomsuke på hotellet, og en pest herjer hotellet. Deltakerne får brev om at de skal møte smittekilden i loungen, hva betyr det? En tidligere deltaker kommer tilbake, og smitter en av gjestene. De flytter begge inn på Solo, som er sykestue denne uken. Gjensynsgleden er stor for spesielt en deltaker, mens andre gremmes over nok en gang å måtte hamle opp med fienden de trodde det var kvitt. Birger og Pia krangler på grunn av sjalusi på begge kanter, det kysses nemlig litt for heftig med andre under drikkelekene.

 

Tirsdag 28. mai:

Den smittede får brev om at en ny jente skal smittes. Hun smitter enda en, og det er fire jenter på Solo. Triana avslører hva pesten innebærer, og det viser seg at det kun er de syke som står i fare for å sjekke ut på torsdagen. Luis velger å gå til Isabell og spre hemmeligheter fra sin allianse for å komme på Isabell sin side. Lauretta sladrer til de andre, men får sladderen kastet rett i fjeset. Det er pest-fest med god stemning og mye klining.

 

Onsdag 29. mai:

Det er separat frokost mellom de syke på Solo og de friske på Panorama. De syke må velge pestens siste offer, og er enige om hvem offeret skal bli. De fem syke jentene drar på date, mens guttene koser seg på hotellet. Guttene må velge en lege og sykepleier. På date friskmeldes en av jentene, og helsepersonellet blant gutta velger å friskmelde enda en jente. De resterende pasientene kjenner febertoktene og dødsangsten herje.

 

Torsdag 30. mai:

Tre jenter er fremdeles syke av pest og står i fare i kveldens parseremoni. Deltagerne får inn ett brev: Det gjelder å holde seg frisk, for under kveldens parseremoni er det kun de syke jentene som står i fare for å forlate hotellet – de friske jentene er fredet i kveld. Det er mye taktikkprat og de friske jentene vil bruke muligheten til å bruke fredningen sin til å få ut en forhatt fiende. Guttene har imidlertid en annen plan og setter ned foten.

 

Mandag 3. juni:

Paradise-gjestene våkner opp til semifinaleuken i Paradise Hotel, og de finner ut at det er vikinguke. Ti deltakere skal bli til seks, og de er nødt til å kjempe en kamp som er guder verdig. Og kampen starter umiddelbart! I kveld er det skjebneseremoni, der tre av jentene skal komme som skjebnegudinner. De må velge hvem disse tre skal være, og sende dem til Solo for å se hva som venter. Sjokket er stort for deltakeren som må sjekke ut i kveld.

 

Tirsdag 4. juni:

Ragnarok nærmer seg, og deltakerne får brev om at de er invitert til epleseremoni der en av jentene må sjekke ut! En av jentene er utpekt som gudinnen Idunn, og hun får muligheten til å frede to av de andre jentene. Tre «dauinger» møter deltakerne, hvem er de? Det viser seg at de besitter makten til å bestemme over jentenes skjebne.

Endret av CHaRTaH
Lenke til kommentar

Eneste jeg vet er at Charlotta må velge mellom Kristian Rene og Remi Osnes, pga. at Kristian Rene får ulykkesfuglen (eller, som KR sier, fuggelen) av Sander, som sjekker inn igjen.

 

Min teori:

En hemmelig makt deles ut, Kristian ryker fordi at Louis har makta, og hun velger å ikke redde han, for sin egen del. Noe i den duren.

Lenke til kommentar

Eneste jeg vet er at Charlotta må velge mellom Kristian Rene og Remi Osnes, pga. at Kristian Rene får ulykkesfuglen (eller, som KR sier, fuggelen) av Sander, som sjekker inn igjen.

 

Min teori:

En hemmelig makt deles ut, Kristian ryker fordi at Louis har makta, og hun velger å ikke redde han, for sin egen del. Noe i den duren.

Nei, sander har lykkefuglen og det er han som får bestemme hvem av Kristian Rene og Remi som må sjekke ut, ikke Charlotta. Han velger Kristian Rene som må sjekke ut.

Lenke til kommentar

Kjipt at Kristian røk.. ;/ Klarer ikke Louis. Noe mere falsk person skal man lete lenge etter.

 

Noe jeg synes man kan bemerke seg er at de tidligere årene, så har vinnerne ofte vært de som har ligget lavt etter serien. De som melker PH for det det er verdt etter oppholdet bruker vanligvis ikke å være de som har vunnet. Niclas Vindel gjorde ikke det, Miguel og Vida gjorde ikke det. Så disse som driver å blogger, er å reiser rundt på arrangement, er hos klesbutikker for å bli sponset osv. og de som er veldig aktiv på FB er de jeg ikke tror er vinnerne.

 

Sander og Patrick har ligget utrolig lavt etter PH, så det er godt mulig en av de hvertfall vinner. Utav jentene vet jeg ikke, men virker som at Isabell ligger veldig lavt i terrenget. Nesten ingen FB-aktivitet, blogg, promotasjon eller noe slikt. Og hvis man ser på lista så er det ikke usannsynlig at Sander og Isabell kunne fått mest stemmer. Tror det åpenbare resultatet kan være det riktige resultatet i år!

Endret av Reptilia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...