Gå til innhold

Skjerm til Iphone 4


J@9

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en kamerat som lurer på om jeg kan hjelpe han med å bytte skjerm på en hvit iphone 4 (han sier det ikke er S utgaven, men jeg har hverken sett på telefonen eller kjenner noe særlig til apple produkter generelt).

 

Det jeg da lurer på, er om noen kan linke meg til riktig på ebay?

 

Har funnet en annonse.. men denne står det at kun er til AT&T modellen, så da regner jeg ikke med at denne passer..

Ellers i en guide på din side, så nevnes det kun CDMA (eller hva den amerikanske modellen heter) og den modellen som er i norge.

 

Og vil helst ha det til under 200kr, med tanke på toll/moms :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, den der står det også AT&T på, og at den ikke passer verizon.

Så da er det vel bare dem 2 å velge mellom kanskje.

Har også sett flere plasser at det har vært nevnt AT&T og GSM i samme annonse..

Mener også å ha sett Verizon og CDMA i samme annonse..

 

Så det virker som om det er AT&T versjon han skal ha, siden det er GSM.

Lenke til kommentar

Takker for svarene, da var jeg på rett spor fra begynnelsen av :)

Men guiden jeg fant på dinside, burde vært litt klarere med at AT&T er den versjonen som er i Norge.

Det eneste dem opplyste om, var at det var en europeisk versjon, og en for amerika (CDMA), men ikke noe info om at europeisk og AT&T var det samme.

 

Men har vidreformidlet informasjonen til han som skal ha den, så får vi se om han får rota seg til å bestille eller ikke, og det er jo uansett greit å lære hva som er hva uansett, kommer alltids andre som spør meg om hjelp til det samme :)

Lenke til kommentar

Chasiubao: Du skriver: "Hei, det skal ikke være noe forskjell" - men det er det jo. Det er forskjell på 4 og 4S skjermene, og innenfor de er det forskjell på GSM og CDMA versjonene igjen.

 

At eBay lister de som AT&T er nok fordi de fleste selgerne retter seg mot det amerikanske markedet, og der er AT&T de eneste (de var ihvertfall, usikker på om det er annerledes nå) som selger iPhone til GSM-nettet. CDMA er en annen type mobilnettverk som ikke trenger SIM-kort, blant annet. En CDMA 4'er ser nesten ut som en 4S på innsiden, faktisk.

Lenke til kommentar

Hei, da er det noe feil med min forklaring, for det var akkurat det jeg mente. Jeg tok i betraktningen at han var veldig sikker på at det var en iPhone 4 og forklarte med at det var GSM som var det riktige valget for den modellen som var tilsvarende det han linket i første post. Jeg vet jeg er en surrekopp når det gjelder å forklare ting, beklager. God helg til dere :)

 

Mvh. Cha Siu Bao.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...