Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

føflekker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lol, Comlexity,du ble offer for the 4 o'clock bug.

 

Men tilbake til føflekker. Du nok bare født sånn, og det er ikke noe du kan gjøre for å unngå det, bortsett fra og være forsiktig med sola.

lol, Comlexity,du ble offer for the 4 o'clock bug.

 

Men tilbake til føflekker. Du nok bare født sånn, og det er ikke noe du kan gjøre for å unngå det, bortsett fra og være forsiktig med sola.

typisk min flaks dette da.. må vell bare betale timer hos legen å få fjerna flest mulig.

føflekka skulle faen vært ulovlig å få på kroppen!

 

og nei, det er ikke kviser jeg tenker på!

det er brune, nokså store føflekker.

Lenke til kommentar

Nja, fjerner man flekkene ved å skjære de bort blir det fort arrdannelser som ikke nødvendigvis er noe penere å se på. Spesielt hvis de er store..

Jeg ser det finnes laserbehandlinger, men også at man bør være skeptisk til om de faktisk fungerer som de skal.

 

Standardtipset er å ta en prat med fastlegen.

Endret av toro4
Lenke til kommentar

Nja, fjerner man flekkene ved å skjære de bort blir det fort arrdannelser som ikke nødvendigvis er noe penere å se på. Spesielt hvis de er store..

Jeg ser det finnes laserbehandlinger, men også at man bør være skeptisk til om de faktisk fungerer som de skal.

 

Standardtipset er å ta en prat med fastlegen.

Nja, fjerner man flekkene ved å skjære de bort blir det fort arrdannelser som ikke nødvendigvis er noe penere å se på. Spesielt hvis de er store..

Jeg ser det finnes laserbehandlinger, men også at man bør være skeptisk til om de faktisk fungerer som de skal.

 

Standardtipset er å ta en prat med fastlegen.

men det ser nok bedre ut med noen arr enn store brune flekker i tryne ;)
Lenke til kommentar

Det er helt normalt. Vi får nye føflekker hele tiden. Jeg har fått noen her og der, men de er heldigvis små. Nylig en skjønnhetsflekk i ansiktet. =P men vær litt obs. Dersom den utvikler seg, så må du følge med.

ja, men kan umulig være normalt å få så mange som jeg har fått den siste tiden. de aller fleste har jeg fått di 2 siste årene.
Lenke til kommentar

Jeg tror det går under "normalt", men det blir jo ikke noe penere av den grunn, nei.. Er de runde, lave og lysebrune er de ikke noe farlige, så det går "kun" på selvfølelsen. Og da er det kanskje best og fjerne de selv om det skulle bli litt arr. Ikke sikkert det blir noe arr heller.

 

Gjør det du føler for! Men etter å ha konsultert lege, muligens en hudlege som virkelig har peil.

Endret av toro4
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...