Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker, liker meg ikke?


Anbefalte innlegg

Så jeg plan lo å kysse jenta jeg er forelsket i, men`nå er jeg ikke helt sikker på om det er lurt, for nå sier hun at hun kun vil ha meg som venn, hun er redd for en eventuell "breakup" og hun sier hun ikke vil miste meg, hun sa tidligere hunn ville ha noe mere seriøst, men nå er jeg usikker, sist helg lå vi i sengen hennes med lyset av og "cuddled" i lang tid det må vel bety noe? min mor og jeg har et nært familie forhold og vi snakker om det meste, hunn sier at hun vet akuratt hvor hun har meg så hun "leker med følelsene mine" kan dette være tilfelle? jeg har bestemt meg får å ikke snakke med henne på et par uker! er dette en god idé?

Hilsen en forvirret 17åring som ikke kan en dritt! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hei, igjen. Jeg spurte henne om hva jeg skulle gjøre! Jeg sa som så at jeg likte henne extremt godt, eller jeg sa faktisk jeg var forelsket i henne, også sa henne: 'du må bare vente litt, jeg føler ikke jeg har nok tid nå, jeg er snart ferdig med examen og da har jeg masse tid til deg, også ga hun meg et kyss også klemmte vi lenge :)

Endret av kurtcobain
Lenke til kommentar

Hei, igjen. Jeg spurte henne om hva jeg skulle gjøre! Jeg sa som så at jeg likte henne extremt godt, eller jeg sa faktisk jeg var forelsket i henne, også sa henne: 'du må bare vente litt, jeg føler ikke jeg har nok tid nå, jeg er snart ferdig med examen og da har jeg masse tid til deg, også ga hun meg et kyss også klemmet vi lenge :)

 

Nice! Lykke til!

Lenke til kommentar

Så jeg plan lo å kysse jenta jeg er forelsket i, men`nå er jeg ikke helt sikker på om det er lurt, for nå sier hun at hun kun vil ha meg som venn, hun er redd for en eventuell "breakup" og hun sier hun ikke vil miste meg, hun sa tidligere hunn ville ha noe mere seriøst, men nå er jeg usikker, sist helg lå vi i sengen hennes med lyset av og "cuddled" i lang tid det må vel bety noe? min mor og jeg har et nært familie forhold og vi snakker om det meste, hunn sier at hun vet akuratt hvor hun har meg så hun "leker med følelsene mine" kan dette være tilfelle? jeg har bestemt meg får å ikke snakke med henne på et par uker! er dette en god idé?

Hilsen en forvirret 17åring som ikke kan en dritt! :p

 

Jeg kom akkurat ut av et forhold der jenta hadde meg rundt lillefingern. Det virker som om ho har deg der nå. Det er ikke smart i det hele tatt å gå inn i et sånt forhold. Tro meg. Jeg ville funnet ei ny ei, som ikke viser tegn til usikkerhet.

Lenke til kommentar

Jeg kom akkurat ut av et forhold der jenta hadde meg rundt lillefingern. Det virker som om ho har deg der nå. Det er ikke smart i det hele tatt å gå inn i et sånt forhold. Tro meg. Jeg ville funnet ei ny ei, som ikke viser tegn til usikkerhet.

Uansett hva du sier ødlegger du ikke min lykke, jeg har alltid blitt mobbet og aldri hatt noe sosialt, noen gang... før nå! dessuten kjenner du ikke denne vakre, herlige og søte jenta heller!

Lenke til kommentar

Uansett hva du sier ødlegger du ikke min lykke, jeg har alltid blitt mobbet og aldri hatt noe sosialt, noen gang... før nå! dessuten kjenner du ikke denne vakre, herlige og søte jenta heller!

 

det var ikke ment negativt altså. Snakker bare av erfaring og mi oppfatning :)

Lenke til kommentar

Uansett hva du sier ødlegger du ikke min lykke, jeg har alltid blitt mobbet og aldri hatt noe sosialt, noen gang... før nå! dessuten kjenner du ikke denne vakre, herlige og søte jenta heller!

 

"If you put someone up on a pedestal they will have no choice but to look down upon you."

 

Du MÅ slutte med det... Ellers kommer du til å bli friendzonet herfra til månen resten av ditt liv

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...