Gå til innhold

Hjemmeside - Konstruktiv kritikk ønskes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig syns jeg den var litt kjedelig. Litt kjipe bakgrunner kanskje? Kanskje endre font?Men musikken var tøff. Laget selv? Hvilket program har du brukt?

 

Kan du utdype litt? Jeg har ikke så veldig mye innhold enda, så kanskje det har litt å si.

Musikken min er laget selv med FL Studio. Du kan gå inn på Soundcloud om du vil høre mer.

 

Jeg vet ikke helt om Web 2.0 looken min er god gjennomført. Jeg prøvde å ikke overdrive for mye med rounded corners og glassy look. Blink-taggen er forøvrig ironisk.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Kan du utdype litt? Jeg har ikke så veldig mye innhold enda, så kanskje det har litt å si.

 

Musikken min er laget selv med FL Studio. Du kan gå inn på Soundcloud om du vil høre mer.

 

Ja, jeg syns det er litt lite der, men er nok en fin start. Hva skal siden gå ut på? Det har jo en del å si i forhold til layout.

Lenke til kommentar

Ja, jeg syns det er litt lite der, men er nok en fin start. Hva skal siden gå ut på? Det har jo en del å si i forhold til layout.

 

Siden skal være en personlig hjemmeside. Frontsiden klarer jeg ikke å finne på noe innhold til, så den vil dessverre forbli litt tom. Kanskje jeg legger inn en feed eller blogg der en gang i fremtiden.

 

Jeg tok meg veldig god plass når jeg designet siden, for jeg kommer nok aldri til å ha noe særlig med innhold uansett.

 

Footeren min er litt awkward i 'Music', og teksten blandes vel litt inn med bakgrunnen noen plasser.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Kanskje du skulle ha hatt bilder du kan knytte deg selv til på noen måte, så den blir litt mer personlig?

 

Ikke så dum ide nei. Så du vil konkludere med at den største mangelen på nettsiden er innhold?

 

Har forresten fikset footeren.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Unngå så mange bilder, du burde også finne en måte og laste bakgrunnene på før innhold, slik at bilder fader inn først. Hvorfor har du bilder som knapper i menyen? Går fint ann å bruke CSS til dette, det er også generelt dårlig praksis og bruke <hr> for og skille. Bruk CSS til dette. Ellers så var det jo ett stilig konsept :)

Lenke til kommentar

Unngå så mange bilder, du burde også finne en måte og laste bakgrunnene på før innhold, slik at bilder fader inn først. Hvorfor har du bilder som knapper i menyen? Går fint ann å bruke CSS til dette, det er også generelt dårlig praksis og bruke


for og skille. Bruk CSS til dette. Ellers så var det jo ett stilig konsept :)

 

Har du noen hint til hvordan jeg kan få bildene til å laste inn først?

Hvorfor har jeg bilder i menyen? Godt spørsmål. Jeg vet ikke.

 

Skal fjerne


-taggene. Takk.

 

Det er vel ikke spesiellt "Web 2.0"-design som du kaller det.. Mer 1998 tror jeg vi sier.

Sort tekst på mørkegrønn bakgrunn er heller ikke ideellt.

 

Og på 1920px bredde så mister den helt sammensetning.

 

Du må gi meg noe mer konkret.

 

Siden var utviklet på 1920x1080, så det er nok heller tilfeldig at det ikke falt i smak da.

 

Jeg har faktisk vurdert om jeg skulle gjøre teksten mer tydelig, men jeg har så langt ikke hatt noen problemer med å lese teksten, med unntak av footeren som nå skal være bedre.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...