Kharan Skrevet 9. mars 2013 Skrevet 9. mars 2013 Dette kan bli verd å følge med på. Har selvsagt støttet prosjektet.
fnwilborn Skrevet 17. oktober 2014 Skrevet 17. oktober 2014 Noen som backet dette spillet? Jeg gjorde det, er ikke overbevist av det jeg så i sommer da jeg sjekket ut den spillbare builden som var ute da, men vi får nå se hva det utvikler seg til. Fikk update i dag om at Steam-key er tilgjengelig for alle backere, for release 11. Den blir spillbar neste uke, og vil være det noen dager.
Schreiber Skrevet 19. oktober 2014 Skrevet 19. oktober 2014 Når er det egentlig det lanseres? Har hørt oktober i år, men tviler sterkt.
fnwilborn Skrevet 19. oktober 2014 Skrevet 19. oktober 2014 Neste år, er alt vi vet tror jeg. Spillet var i sommer et salig rot og dårlig produkt, så jeg håper de ikke tenker å gi ut noe for tidlig. Garriot er en genial spillskaper, så jeg håper han er fornuftig på det området.
Schreiber Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Tja, han fikk mye suksess med Origin (spillutvikler, ikke tjenesten). Problemet er at han senere startet Destination Games, men det eneste spillet de har laget selv er Tabula Rasa. Garriot startet senere enda en spillselskap, og de jobber nå med Shroud of the Avatar. Med andre ord ser det ikke helt lyst ut. Origin var jo knall, men etter det har det gått nedover med fyren. SoA er også et MMO, så vidt jeg vet, så jeg frykter vi får en ny Tabula Rasa. Men håper jo på det beste. Endret 20. oktober 2014 av Schreiber
Gromle Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Tja, han fikk mye suksess med Origin (spillutvikler, ikke tjenesten). Problemet er at han senere startet Destination Games, men det eneste spillet de har laget selv er Tabula Rasa. Garriot startet senere enda en spillselskap, og de jobber nå med Shroud of the Avatar. Med andre ord ser det ikke helt lyst ut. Origin var jo knall, men etter det har det gått nedover med fyren. SoA er også et MMO, så vidt jeg vet, så jeg frykter vi får en ny Tabula Rasa. Men håper jo på det beste. Er vel valgfritt om man vil spille det som MMO eller alene. Men om dette blir noe i nærheten av det han gjorde i sine glansdager så blir der knall.
Schreiber Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Aner ikke om man kan spille det alene eller ikke, har ikke fulgt så mye med. Ser bare at det er kategorisert som et MMO.
Gromle Skrevet 23. oktober 2014 Skrevet 23. oktober 2014 Aner ikke om man kan spille det alene eller ikke, har ikke fulgt så mye med. Ser bare at det er kategorisert som et MMO. Skjønner det slik at det valgfritt om vil spille alene eller ikke. At man sømløst kan veksle mellom online og offline.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå