Gå til innhold

? Samsung Galaxy S IV og iPhone kan få trådløs lading


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Da Samsung Galaxy S III ble lansert, ble den riktignok lansert med trådløs lading ? men denne ladeløsningen kom aldri på markedet."

 

Jeg kjøpte S3, og valgte den blandt annet på grunn av denne lovnaden. For å sitere sitatmesteren George W. Bush, "Fool me once, shame on you. Fool me twice...eh...you're not gonna fool me twice."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har en trådløs ladeplate liggende på kontorpulten på jobben.

Veldig praktisk når man er mye frem og tilbake og har stort batteriforbruk i løpet av arbeidsdagen....har så godt som fulladet batteri selv på slutten av arbeidsdagen.

Venter nå på Nokia sin bilholder med trådløs lading og NFC-launch av app =D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har OEM QI-lading på min SGS3. Den består av en liten plate man klistrer på batteriet slik at to kontaktpunkter kobles til i telefonen. I tillegg er det en flat ladeplate. Jeg har en slik ladeplate på stua og en på soverrommet. Bare å legge fra seg telefonen på den og så lader den omtrent like raskt som ved bruk av kabel.

 

Bruker ikke kabel til noen aktivitet på mobilen lengre. Nå ønsker jeg at SGS4 skal bli vanntett og bruke trådløs lading. Det hadde vært perfekt.

Lenke til kommentar

"Da Samsung Galaxy S III ble lansert, ble den riktignok lansert med trådløs lading ? men denne ladeløsningen kom aldri på markedet."

 

Jeg kjøpte S3, og valgte den blandt annet på grunn av denne lovnaden. For å sitere sitatmesteren George W. Bush, "Fool me once, shame on you. Fool me twice...eh...you're not gonna fool me twice."

 

Er helt konge

. :hmm: Trodde virkelig det skulle være "shame on me", men en mann som har vært president i USA må vel kunne sine ordtak.

 

:lol: :lol: :lol:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...