Gå til innhold

Luke til fryseskap


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

En av lukene i fryseskapet har blitt ødelagt og må erstattes. Noen som vet hvor man kan få kjøpt slikt? Litt kjipt å måtte kjøpe nytt fryseskap for å få det fikset. Bildet av luken jeg etterlyser er lagt ved under. Den trenger ikke å være

identisk, men den må passe i sporene. Fryseskapet er av merket Whirlpool, modellen er jeg ikke sikker på. På forhånd takk!

post-218528-0-39815500-1362608457_thumb.png

Endret av Boil In Bag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sendt mail til Whirlpool nå. Har ikke modellnummeret. Ser ut som det står bak fryseren, noe som er veldig klønete fordi da må jeg dra den ut fra kroken den står i. Skal se om jeg får til det. Er det ingen andre forslag? Trenger ikke og være orginaldel så lenge den passer.

Lenke til kommentar

Expert.

Det er vel samme på elkjøp og lefdal +siba?

De som bestiller kjøleskap kan også bestille reservedelene.

Så kommer de med en faktura på for eks 160kr / 200 osv avhengig av vare så legger butikken på noe for eks 300 totalt til kunde avhengig av del.

Det som legges på bestemmer butikkene selv og kan variere mye.

Lenke til kommentar

Med tanke på at alle skap ser like ut og det er 14 år gammelt så ville jeg vel ha dratt frem skapet og sett på merkelappen.

Sansynligvis kan kontakten stå i.

Jeg har samme problem på mitt skap, men jeg har til nå valgt å la den øverste skuffen være uten lukk.

Bakdelen er at når jeg åpner døra så renner all kulden ut så skapet må sansynligvis jobbe litt mer med å fryse ned igjen VS med skuff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...