Gå til innhold

Star Wars Galaxies


Anbefalte innlegg

[Veldig sint modus]

Skjønner ikke en dritt av denne helvetes dritten!!!

[/Veldig sint modus]

 

Hvor skal man starte i det hele tatt?

man blir etterlatt på en gudsforlatt planet uten noe som helst hjelp

,annet en en tragisk Holocron som ikke forteller deg noe annet en

basic stuff som er en selvfølge,

f.eks. står ingenting om hvor man skal gå for og trene, ingenting om hvordan missions skal finnes på map/eller komme seg ditt,

#&¤% når jeg betalte 650kr for den dritten bør det i det minste være

litt hjelp og få, og folke rundt der ...

"Go to the holocron and get help there" seriøst...

Jeg blir så utrolig forbannet på dette greiene her,

måtte nå håpe at det eneste seriøse stedet på internett (Gamer.no)

kunne hjelpe meg litt igang her..

Før jeg mister besinnelsen helt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eclipse Naboo, capital

 

 

hjelpsome var vel og ta i,

møtt på de mest arrogante menneskene i mitt liv,

blir så forbannet på slike folk at man får lyst til og

dra i kjelleren og hente viking øksa og avlegge dem et

visit eller to..

 

 

Arg,

[Roe seg ned]

 

Sorry om noen blir skremt,

men det er bare så utrolig provoserende

når man blir rippet for 650kr syntes nå jeg,

gledet meg, kommer til en haug med

ubruklig skrap, ingen andre MMORPG

jeg har spilt har vært så utrolig uoversiktlig

og dårlige med tourtials.

Lenke til kommentar
hjelpsome var vel og ta i,

møtt på de mest arrogante menneskene i mitt liv,

blir så forbannet på slike folk at man får lyst til og

dra i kjelleren og hente viking øksa og avlegge dem et

visit eller to..

 

Som man sår, høster man. Oppfør deg litt bedre i spillet enn du gjør her i denne tråden, så kanskje ikke folk vil avfeie deg med engang. Jeg har mer eller mindre kun møtt hyggelige mennesker i Star Wars Galaxies, og det er et resultat at jeg er hyggelig og formulerer meg ordentlig til dem først. "Where do I get money" vil folk ikke tolerere. Vær hyggelig, og folk er hyggelige igjen. Hvis ikke gjør du noe brutalt galt.

 

Star Wars Galaxies er komplisert, men uhyre enkelt. Du må gjøre noe fryktelig galt hvis du ikke forstår det. Sjekk ut den offisielle nettsiden for litt ekstra-hjelp. Bare dager etter jeg hadde begynt, var jeg en grei artisan med penger på bok, og allerede kjøpt hus. Du må bare bruke tankeboksen litt.

 

Men, vi må alle innse at enkelte folk ikke lever opp til de kravene enkelte spill setter. Star Wars Galaxies er ikke et arcade-rollespill ala EverQuest (uten at det er noe negativt i det) og Dark Age of Camelot.

Lenke til kommentar

"Problemet" med å spille MMORPG hvis man aldri har gjort det før er å ikke tenke singleplayer hele tida. Jeg sleit veldig med å løsrive meg fra solo missions i Anarchy Online og til faktisk å ta kontakt med folka som springer omkring, be dem om å teame med meg osv. Man har låst seg så fast i single player-opplevelser at man rett og slett ikke tenker at det er virkelige folk som surrer rundt. Man skal ikke føle som at man trenger seg på, bare å spørre pent og høflig i en eller anna chatkanal, gjerne tørre å innrømme at man er "n00b" så får man alltids hjelp.

 

Satt med en erfaren AO-spiller bak meg i starten, han så en spiller på lik level med meg, sa "oki spør henne om hun vil teame, da blir det mye lettere og du får mere penger og experience"..vel..jeg frøs helt, turte ikke å skrive et ord til henne. Jeg tror det er gjennomgående i SWG, der det er så sinnsvakt mange fjortiser/småunger som kun spiller solo og ikke bryr seg om resten av spillerne. Husk, MMORPG betyr Multiplayer, ikke single player RPG. Forumet på spillet sine hjemmesider er også en veldig stor del av "samfunnet", det finnes sikkert flere tråder med tutorials for nybegynnere, og masse folk som har hatt samme problemer som har fått svar fra erfarne spillere.

 

Hvis man bare skal springe alene i missions og frem og tilbake mellom shops/mission terminal/mission hele tida kan man jo like greit bare spille et offline-rollespill ala Diablo II istedet. Ikke sikkert MMORPG passer for deg.

 

Just my 2 cents.

Lenke til kommentar
hjelpsome var vel og ta i,

møtt på de mest arrogante menneskene i mitt liv,

blir så forbannet på slike folk at man får lyst til og

dra i kjelleren og hente viking øksa og avlegge dem et

visit eller to..

 

Som man sår, høster man. Oppfør deg litt bedre i spillet enn du gjør her i denne tråden, så kanskje ikke folk vil avfeie deg med engang. Jeg har mer eller mindre kun møtt hyggelige mennesker i Star Wars Galaxies, og det er et resultat at jeg er hyggelig og formulerer meg ordentlig til dem først. "Where do I get money" vil folk ikke tolerere. Vær hyggelig, og folk er hyggelige igjen. Hvis ikke gjør du noe brutalt galt.

 

 

 

.

 

Det var jo helst en grunn til at jeg ble fly forbanna,

nemelig arrogante folk, du som har spilt UO burde vite hvor irriterende

disse folkene kan være.

 

 

---

 

 

Bitex:

Jeg har spilte MMORPG's i 6 år nå :)

Lenke til kommentar

Jau, tror min karakteristikk gjelder den "generelle" fjortis-MMORPG'er, mao. de som er så arrogante. De glemmer at de spiller et multiplayer-spill og spiller bare alene for å level'e karakteren sin mest mulig. Det de ikke innser er at alle slike spill har bonuser for å teame, og i Anarchy Online sitt tilfelle får man tilgang til Team Missions som gir 100 ganger mere experience enn solo-missions. Kan bruke noen timer på å bli level 30 i team-missions, mens 2-3 dager på å bli lvl30 i solo mission. Veit ikke hva SWG har for et mission-system men jeg tipper det ikke er så langt unna.

Lenke til kommentar

Jeg har spillt starwars i 3 veker på eclipse serveren og kjenner meg overhodet ikke igjenn i det dere sier om overlegne folk, vanskelig start osv...

 

Trenger man hjelp til noe i swg er det ikke verre enn å søke etter "helpers" eller bare prate med folk man møter, jeg har hittil ikke møtt noen som ikke har tatt seg tid til å svare på noen av mine maaaaange spørsmål! Det er bare å vere hyggelig så ordner alt seg..

 

Og om man skulle vere av den usosiale typen så gir holocronen ALL den hjelpen man trenger i starten, at folk ikke gidder å lese gjennom den er en annen sak.

 

Det første jeg gjordet når jeg starta var å joine en gjeng med n00bs som skulle ut og jakte , noe som eg lærte veldig masse av....

Lenke til kommentar
nei, da må du lage en ny type å begynne helt på nytt. hvilken server er du på forresten?

 

satan.. :(

 

vet ikke hvilken server jeg er på.. det var vel en av de øverste på listen, med light load. tror jeg så for meg et laggy helvete ala AO rundt lanseringsdato og ville safe meg litt.

 

menmen.. jeg er fremdeles novice marksman, så det er ikke så mye tapt spilletid det er snakk om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...