Gå til innhold

FpU kampanje - Fjern forbudene fra Forbudspartiet (AP)


Anbefalte innlegg

Om du ikke selv tror på dine tankeeksperimenter, burde du vel holde dem for deg selv. For n-te gang må jeg på dette forumet tilbakeviser at lavere skatter øker den totale produksjonen i samfunnet. Jeg gidder ikke utdyper for n-te gang at laffer kurven ikke har noe empirsik fundament.

 

 

 

Da burde du kanskje bruke tiden din på å øke kontantstrømmen i bedriften din fremfor å tygge drøv på gammel FrP retorikk. Din opprinnelige post inneholder intet nytt.

 

 

 

:huh:

 

Det eneste du bedriver med er å komme med stråmannsargumenter og si at jeg har sagt ting jeg aldri har sagt. Når det kommer til personangrep sier dette sitt:

Kan du ikke oppgi din fulle identitet, så vi får ledd deg ut i all din naivitet?
Pluss de andre personangrepene du har kommet med i denne tråden, som f.eks. mot skatteflyktning. Mitt tips til deg: Ikke latterligjør dine motstandere, det virker mot sin hensikt, det er ikke sånn at man tenker "oi, de er skikkelige duster, det er bra at Kgun påpekte hvor latterlige de er", man tenker heller at du er barnslig og useriøs som igjen gir de glavere kredibilitet.

 

Hvis det bare er gammelt nytt, hvorfor da bry deg om det? Og hvorfor bare komme med løse påstander og ikke noen konkrete argumenter?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  1. Så du behersker engelsk?
  2. Hvem skal definere hva som er "victimless"?
  3. Kan du gi noen ikke trivielle eksempler?

  1. Så du kan stille spørsmål i tilfeldig rekkefølge anngitt ved stigende nummer?
  2. Se på spørsmål 1
  3. Og 2

 

 

Det kan umulig plage deg at eg setter en sprøyte testo for dagen, røyker en join eller drikker 80 prosent på fest en gang iblandt, og viss det gjør det, er du en syk person og burde vært innlaggt i fengsel eller noe.

 

Indeed, gi meg noen grunner hvorfor det bør være lovlig. For det finnes ingen grunner jeg kan komme på. Lovbrudd er lovbrudd.

 

Nei, det er feil tankegang, prøv igjen uten de sadomasakistiske innslagene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For n-te gang må jeg på dette forumet tilbakeviser at lavere skatter øker den totale produksjonen i samfunnet. Jeg gidder ikke utdyper for n-te gang at laffer kurven ikke har noe empirsik fundament.

 

Hvis dette ikke skjer. Hvorfor var det akkurat dette som skjedde da Reagan satte ned skattene i USA i 80-årene ?

Og hvorfor er det akkurat dette som skjer gang på gang i andre land når skattene blir satt ned ?

 

Det har faktisk også skjedd i Norge for noen år siden.

 

http://www.vg.no/nyheter/okonomi/artikkel.php?artid=289233

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nei, Laffer kurven har ingen empirisk støtte.

 

Siden Reagen er nevnt, var Reagan den presidenten som startet de problemene USA sliter med i dag. Han brakte USA fra verdens største kreditor til verdens største debitornasjon.

Lenke til kommentar

Nei, Laffer kurven har ingen empirisk støtte.

 

Siden Reagen er nevnt, var Reagan den presidenten som startet de problemene USA sliter med i dag. Han brakte USA fra verdens største kreditor til verdens største debitornasjon.

 

Det var det så vidt jeg vet ikke, det begynte under den første Bushn og fortsatte med clinton osv.

 

Men slutt nå med å vri deg unna ved å komme med nye løgner for å dekke over gamle løgner slik ap politikere alltid gjør, og prøv for en gangs skyld å svare på det som var spørsmålet.

 

Hvorfor prøver du å innbille folk at skattelettelser ikke fører til økte skatteinntekter, når det beviselig fører til økte skatteinntekter for staten ?

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Nei, Laffer kurven har ingen empirisk støtte.

 

Siden Reagen er nevnt, var Reagan den presidenten som startet de problemene USA sliter med i dag. Han brakte USA fra verdens største kreditor til verdens største debitornasjon.

 

Reagan skaffet enorme mengder med jobber, visste du ikke det? Forresten så gikk USA i pluss så sent som Clinton sin periode, så hvor du har dette fra vet jeg ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor ser du mer statlig kontroll under de rødgrønne? Er ikke FrP mer for politistaten enn den sittende regjeringen?

 

DLD for eksempel? Eller alle de andre forbudene vi har, som f.eks. mot vannscootere. Nå diskuterer vi vel også en forbudskampanje arrangert av FpU og ikke FrP sin politikk? Og da også selve budskapet i FpUs kampanje?

Endret av ThaHoward
Lenke til kommentar

 

Det kan umulig plage deg at eg setter en sprøyte testo for dagen, røyker en join eller drikker 80 prosent på fest en gang iblandt, og viss det gjør det, er du en syk person og burde vært innlaggt i fengsel eller noe.

 

Nei, det er feil tankegang, prøv igjen uten de sadomasakistiske innslagene.

 

Det plager nok neppe ham om og hvordan du velger å forgifte deg selv og drepe hjernecellene dine. Og ikke meg heller for den saks skyld.

Lenke til kommentar

DLD for eksempel? Eller alle de andre forbudene vi har, som f.eks. mot vannscootere. Nå diskuterer vi vel også en forbudskampanje arrangert av FpU og ikke FrP sin politikk? Og da også selve budskapet i FpUs kampanje?

 

Har du sjekket hvilket standpunkt Høyre har når det gjelder DLD? Og dersom Frp er så liberal som du sier, er det nokså merkelig at de vil gjøre dette:

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10014289

 

Det var nok i en viss tid hvor alle innbillet seg at kun utlendinger (spesielt de med muslimsk tilknytting) kunne bli terrorister... :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet du i det hele tatt hva et ungdomsparti er? Ingen ungdomspartier er 100% identiske med moderpartiet. De er til for å komme med friske og nye ideer og meninger som ungdomspolitikerne skal ta med seg videre. Gjør du en kjapp research ser du at dette også ikke bare gjelder FpU, men omtrent samtlige ungdomspartier. Vi ser jo at AUF dreier mer mot venstre enn AP, og FpU er noe mer liberalistiske enn FrP.

 

Ja, det virker som senior-partiene er (stort sett) en god del mer realistiske enn deres junior-representanter. Tror nok vi kan være nokså takknemlige at det er senior-partiene som har siste ordet.

Lenke til kommentar

Du tror du kan alt om FrP, men stemmer garantert det helt motsatte. Og du kommer fra Lier, er du Martin Kolberg i forkledning?

 

Jeg kan i alle fall nok for å holde meg unna denne populistiske foreningen og holder meg til de eneste seriøse partiene som er igjen (les: Høyre, Venstre og Ap). Hvem det er av de 3 som fortjener min stemme får deres politiske intensjoner avgjøre og hva det er jeg kan leve mest med de neste 4 år.

Endret av Tollari
Lenke til kommentar

Etnisk rensning og okkupasjon er også lovlig for Israel. Er det riktig? Hvis ikke, hvorfor blir dette da respektert av Frp?

 

Ja for i Israel så blir ikke-jøder henrettet på åpen gate - sett bort ifra at blant annet en av de topp rankede høyestesrettsdommerne der er araber.

 

Har du sjekket hvilket standpunkt Høyre har når det gjelder DLD? Og dersom Frp er så liberal som du sier, er det nokså merkelig at de vil gjøre dette:

 

http://www.vg.no/nyh...?artid=10014289

 

Det var nok i en viss tid hvor alle innbillet seg at kun utlendinger (spesielt de med muslimsk tilknytting) kunne bli terrorister... :hmm:

 

Ja for Høyre og FpU er ett og samme parti... Og nå snakker vi også om FpU sin kampanje og dens budskap, ikke FrP sin politikk

 

Jeg kan i alle fall nok for å holde meg unna denne populistiske foreningen og holder meg til de eneste seriøse partiene som er igjen (les: Høyre, Venstre og Ap). Hvem det er av de 3 som fortjener min stemme får deres politiske intensjoner avgjøre og hva det er jeg kan leve mest med de neste 4 år.

 

Ja for at AP og Høyre er de minst populistiske partiene i Norge..

Endret av ThaHoward
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...