Gå til innhold

Sniktitt: Sony Xperia Tablet Z

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så man kan ta med nettbrettet til stranden og ta bilder under vann :) ? Eller tåler den ikke saltvann eller noe, ettersom det bare blir nevnt at en kan bruke den i badekaret?

Skrevet

Noen som vet om brettet har mHDMI utgang? Hvis den har det, mUSB og SDslot så er dette nettbrettet jeg har letet etter.

Kjenner jeg begynner å bli veldig nysgjerrig på Sony etter å ha sett dette brettet og Xperia z telefon:)

Skrevet

Noen som vet om brettet har mHDMI utgang? Hvis den har det, mUSB og SDslot så er dette nettbrettet jeg har letet etter. Kjenner jeg begynner å bli veldig nysgjerrig på Sony etter å ha sett dette brettet og Xperia z telefon:)

Vet ikke om mHDMI eller mUSB, men den har plass til minnekort opp til 64 GB i følge amobili.

Skrevet

Noen som vet om brettet har mHDMI utgang? Hvis den har det, mUSB og SDslot så er dette nettbrettet jeg har letet etter. Kjenner jeg begynner å bli veldig nysgjerrig på Sony etter å ha sett dette brettet og Xperia z telefon:)

Siden den har ett Snapdragon chipset så støtter den helt sikkert Miracast som gir deg trådløs overføring i full HD.. Har du ikke TV som støtter dette kan du da kjøpe en Miracast dongel som du setter i HDMI porten for å kunne motta lyd og bilde fra brettet :)

• 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Så man kan ta med nettbrettet til stranden og ta bilder under vann :) ? Eller tåler den ikke saltvann eller noe, ettersom det bare blir nevnt at en kan bruke den i badekaret?

Er det så mye bedre med alkalisk vann (les: badevann), enn salt?

• Opprett ny...