Gå til innhold

Diablo III kommer til PlayStation 3 og 4 (PS3, PS4)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Diablo 3 kommer nok til å fungere ekstremt bra på en konsoll og med en kontroller, skulle ønske det var mulig på PC også. For å sitte å hamre på den musa som jeg gjør kunne jeg vært foruten :p

 

 

Og etter hva jeg har lest så blir det dodging på konsoll utgaven og en gjør som en pleier i disse spillene på konsoll å slå i retningen den høyre spaken peker mot. Noe som er så mye bedre en å bruke en mus i denne type spill.

 

Et par av mine favoritt hack & slash spill er faktisk på konsoll, Baldur's Gate Dark Alliance :)

 

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kan ikke helt se for meg Diablo 3 med gamepad. På inferno er du helt avhengig av raske og resise bevegelser med musa og det blir veldig vanskelig med en gamepad. Enten blir det veldig vanskelig å styre, eller så må de bruke et ehlt annerledes kontrollsystem enn på PC.

 

Nå vet ikke jeg hvordan du spiller men når jeg spiller på inferno hender det det går oppimot 3-5 sekunder jeg ikke finner igjen musepekkeren, og må bare spamme whirlwind for og finne igjen charen min. En enorm presisjon tror jeg ikke man trenger, tror igrunn det vil fungere fint på konsoll også

 

Kanskje de til og med slipper RMAH for og kjøpe seg skikkelig gear, Tenk om det faktisk får brukbare drops og ikke bare vendor og salvagemat..

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Plutselig skjønner jeg hvorfor Diablo 3 hadde en slik grell, horribelt neddummet HUD!

 

Jeg gikk lei Diablo 3 rett etter lansering, skrev om det på forumet at spillet var ment for å spilles på konsoll og ikke pc.

Rart de ikke laget en forenklet utgave til konsoll og en vanlig til pc men lanserte den enkle versjonen begge steder. Kanskje de ville pc-spillere og konsollspillere skulle kunne spille sammen med hverandre over nett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...