Gå til innhold

Tannlegen avbestillte/kanselerte timen 3 timer før


Dr.Geek

Anbefalte innlegg

Hai,

 

jeg hadde tannlegetime idag 15.40. Klokka 13.00 fikk jeg en telefon fra dem at de dessverre måte avbestille timen og sette opp ny fordi "materialet fra Kina hadde ikke kommet".

 

Aldri opplevd sånt før... :hmm:

 

Hvilken rettigheter har jeg som forbruker her når det gjelder erstatning for tapt tid/penger? Noen som vet?

 

Tannlegen er Colosseum Majorstua som jo burde levere, når de faktisk har de høyeste prisene i byen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La oss si at de ikke hadde gitt beskjed til deg, og du hadde møtt opp til timen, og ikke fått gjort noe. Hadde det vært noe bedre?

Når en leverandør ikke leverer som avtalt er det irriterende, men denne tannklinikken kan da umulig være skyldig her. De har mest sannsynlig presset tidsskjemaet så mye som mulig, slik at du skulle fått krone eller hva det nå er så fort som mulig. Skulle de tatt høyde for forsinkelser på hvert eneste arbeid ville det blitt mye venting for pasientene, og da hadde det også blitt klager...

 

Skjønner godt at det er irriterende, men det er tross alt sånn som kan skje. Akkurat som at Posten leverer et brev for sent, eller at avisen ikke blir levert tidsnok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...