Gå til innhold

Nordmenn klager mest i Norden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verdens beste land å bo i og vi bader i penger.

 

 

Nett eller ei, vi burde strengt talt løpt rundt i konstant gledesrus. Vi har det jævlig godt når vi har tid til å klage så mye over trivielle ting. :wee:

 

Lett for deg å si

jeg kunne si det samme da jeg da jeg har antagelig Norges mest stabile nettlinje

Det er vell og bra at man her det god her i landet .

Det betyr ikke at man skal la være å klage på det man er misfornøyd med

Lenke til kommentar

Ganske fornøyd med Netcom 4G LTE. Brukt de i ca.3 år. Kjipe er selvfølgelig kvoten, men synes hastighet og ping er bra, selv med mindre bra dekning (har 40-60% utslag) her i sokkelen med betong vegger.

 

Var litt trøblete i begynnelsen med at modemet (både USB dongelen og ruteren) ofte hang seg. Fant senere ut at det skyldes varmen fra sola (stod eksponert i vinduet). Etter at jeg flyttet modemet i skyggen ble alt fjell stabilt.

 

2520600117.png

Lenke til kommentar

Verdens beste land å bo i og vi bader i penger.

 

 

Nett eller ei, vi burde strengt talt løpt rundt i konstant gledesrus. Vi har det jævlig godt når vi har tid til å klage så mye over trivielle ting. :wee:

 

Jeg er enig i det, man blir aldri fornøyd.

 

Hadde vi hatt null penger hadde vi klaget over matkøen fra FN.

Nå har vi massepenger og klager på at bussene bare går 321 ganger i timen.

Hadde alle blitt superrike hadde vi klaget over at det var så slitsomt å bære alt vi hadde kjøpt hjem.

Lenke til kommentar

Elsker å sitte og se over alt dette, og så er det snakk om "for noen år siden hadde jeg 1,5 Mb linje" og sånn og sånn, og så det at det bare går 3,25 Mb i "den skjermede dalen". Hjemme hos meg har jeg 1 Mb / 0,2 Mb linje. Det er bare 4 hus totalt der som har bredbånd (ikkje særlig bredt heller). Kan ha parabol, men så lite å se på at det er ikkje vits. Søstera mi bruker Netflix bokstavelig talt døgnet rundt, og jeg prøver å få sett på youtube, men går bare såvidt i 360p.

 

Og så kommer tiden når jeg vil spille League of Legends med vennene mine: Skype kobler fra helt tilfeldig, får gjerne rundt 300 i ping, og jammen er det moro!

 

Best part? Leier huset av faren min. (barndomshjemmet mitt altså) og han er ikkje i Norge atm, så får ikkje gjort noenting med det enda! woohoo.

Lenke til kommentar

Hah, forventer mer du. Mener at en skal kunne forvente at det fungerer! Er noen uker siden vi måtte bytte, da det ikke fungerte i hele tatt. Er jo ikke vår feil det. Prøvde i mange dager på mange forskjellige måter selv, før vi måtte ringe. Telefonen har også vært svært dårlig.

Men at vi så fort skal bli så misfornøyde er litt verre.. Høres ut som en gjeng sure skrikerunger. Unødvendig å bli sure så lenge service-folkene prøver så godt i de kan, og jeg tviler på at så mange % ikke gjør det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...