Gå til innhold

Hvilket parti er du medlem av?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke medlem av noe parti, men den dagen jeg får tid til å engasjere meg, melder jeg meg muligens inn i Venstre eller Høyre. Jeg er foreløpig ikke interessert i å være et passivt støttemedlem.

 

Norges største parti: Hjemmesitterpatiet.

 

(Om enn jeg ikke sitter "hjemme" i den forstand av at i Norge ;)

 

Kan jeg spørre hvor du sitter? Vil du eventuelt sende en PM hvis du ikke svarer i tråden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Senterpartiet/Senterungdomen, så lenge det varar. Har vore fylkesstyremedlem i fire år.

Dei er jordnære, men er diverre ikkje radikale og jordnære nok. Helst kunne eg tenkt meg ein fusjon av SP og MDG. Men MDG har lett for å bli vel venstreradial-populistisk. Helst kunne eg tenkt meg eit parti som har heilt konkrete punkt på korleis ein kan redusera populasjonen av arten Homo Sapiens på vår jord. Kanskje eg må starte eitt sjølv.

Lenke til kommentar

Det er ikke et helt konkret svar og ikke akkurat det jeg ventet heller, men interessant er det likevel.

Beklager, men ett og annet av mine innlegg er tilstrekkelige for å få både OvervåkningsPolitiet og Skattedirektoratet interessert i min identifikasjon så jeg er noe tilbakeholden med å dele informasjon som kan brukes i dette formålet. Mulig jeg er paranoid, men bedre paranoid enn loppet og innestengt.

Lenke til kommentar

Beklager, men ett og annet av mine innlegg er tilstrekkelige for å få både OvervåkningsPolitiet og Skattedirektoratet interessert i min identifikasjon så jeg er noe tilbakeholden med å dele informasjon som kan brukes i dette formålet. Mulig jeg er paranoid, men bedre paranoid enn loppet og innestengt.

Dersom Overvåkningspolitiet og Skattedirektoratet hadde vært interessert i å identifisere deg, så hadde det ikke vært noe problem for dem å identifisere deg. IP-adressen kan brukes til så mangt ...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skal i utgangspunktet ikke være medlem av noe politisk parti lenger, men jeg er jammen ikke sikker. Har man først meldt seg inn i AUF så virker det som om det er veldig vanskelig å melde seg ut. Jeg har forsøkt å melde meg ut av AUF tre ganger iløpet av de siste tre årene. Det skal bli spennende å se om medlemskortet dukker opp i posten dette året også :S

Lenke til kommentar

Du kan sikkert rettferdigjøre det overfor deg selv på den måten, men jeg synes fremdeles det er forkastelig.

 

Med mindre du er pensjonert og kun lever på oppsparte midler, da skal du få lov til å bruke pengene dine som du vil. (Ja, jeg er imot formueskatt.)

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...