Gå til innhold

Fotobag, vesentlig til oppbevaring


Anbefalte innlegg

Jeg oppbevarer nå utstyr som ikke er med på tur i en hylle (eller to), men det tar hylleplass og jeg må pakke det i plastposer for å holde det rimelig støvfritt.

 

Det jeg har tenkt å bruke er med i en (liten) ryggsekk og det er uansett ikke aktuelt å ha med alt på en gang, kanskje med unntak av til hytta et par ganger i året. Det jeg leter etter er en romslig og helst billig bag. Vil stort sett brukes til oppbevaring, men bør være rimelig støvtett og kunne flyttes litt rundt. En oppbevaringsboks fra Clas Ohlson kunne nesten gjort nytten, men litt polstring er nyttig og inndelingsmuligheter er nødvendig for å holde litt orden.

 

Har lest denne tråden og fant noen tips i den, men trenger noe større enn det som trådstarter spør om.

 

Har også sett på Pelicase som muligens kunne funket, men er totalt overkill for mitt bruk.

 

Tidligere (80-tallet) var det lett å finne enkle, rimelige og romslige bager, men nå er alt jeg finner mye mer forseggjort med tilsvarende priser.

 

Trenger plass til 2-3 hus, et par store zoomer (100-400, 35-350) og noen mindre objektiver, filter, kompaktkamera og masse småting.

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...