Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes gutter om jenter som snuser?


Gjest medlem-278404

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-278404

Det er sant. Man skal ikke være redd for alt som kan være skadelig på en eller annen måte. Men det finnes bedre ting å gjøre enn å snuse. De fleste vil riktignok aldri oppleve helseproblemer på grunn av snusen, men de som snuser lenge nok, vil få stygge tenner og tannkjøtt.

 

Den er jeg enig i. Men har man begynt, og man har rukket å blitt avhengig, er det vel ikke stort å gjøre med det. Jeg stresser hvertfall ikke så jævlig med at jeg MÅ slutte. Man dør ikke av snus. Lever bare en gang, og det gjør meg ingenting å snuse da når jeg, personlig, synes det er digg.

 

Både cola, alkohol, juice (spesielt appelsin juice) osv ødelegger jo tenner og tannkjøtt :p Har heldigvis (enda) ikke fått noe gule tenner av snusen, sikkert fordi at jeg bare har snuset i under 1 år. Også er jeg flink til å pusse dem da, hehe.

Endret av medlem-278404
Lenke til kommentar

Etter litt over tre sider kan man konkludere med at noen synes at det er kjempeekkelt og negativt, noen synes at det er litt dumt, men ikke noe kjempeproblem, og noen bryr seg ikke i det hele tatt. Men så vidt jeg har fått med meg, er det ingen som synes at det er sexy eller positivt på noen annen måte, så det tryggeste er nok å avstå fra snusingen hvis man er ute etter å sjarmere gutter/menn.

Lenke til kommentar

Kjenner en god del jenter som snuser, og det er ganske individuelt, enkelte jenter ser det ganske jævlig ut på, altså at leppen stikker ganske langt ut og de har den på høyre side så de ser ut som en skampult saueklump osv, men i og med at de ikke er sånn permanent, kun når de snuser driter jeg i det. Tenker ikke noe særlig over det heller, er kanskje et lite turn off i det sekundet, hvis det ser HELT jævlig ut, men så fort snusen er borte glemmer man det, er ikke noe en går rundt og tenker over. Nå snuser jeg selv også da:)

 

Og på de som man ikke ser det på, så er det akkurat det samme, driter i det og i og med at man ikke ser det heller så er det ikke noe stress eller turnoff heller i de minuttene de har den i.

 

Hvis det derimot er løssnus som har smuldret opp og ligger som et slags oljesøl i munnen er det derimot ganske turnoff, men det tviler jeg på jeg noen gang kommer til å få se på en jente.

Lenke til kommentar

Griseri, slutt med det tullet!

Når du seier at "Men har man begynt, og man har rukket å blitt avhengig, er det vel ikke stort å gjøre med det" fortell det meg at du har særs dårleg sjølvkontroll.

Og det at man kaller folk umoden/overfladisk pga dei ikkje vil ha ein som snusar/røykar, blir vel dumt å sei.

Er eg umoden/overfladisk om eg ikkje vil ha ei som utsett seg for store mengder nikotin som aldri kroppen blir kvitt? Som (i mine auge) har dårleg sjølvkontroll og bærer med seg stygge uvaner som kan smitte over på barna(i det lange løp)?

Jobbar som kokk og er over gjennomsnittleg opptatt av hygiene, når man finn snus i oppvaskmaskina, dusjen, vasken, golvet på kjøkkenet osv. blir man rett og slett kvalm. Har aldri møtt 1 snusar som faktisk klarar å treffe bosset.

 

Eit godt eksempel er frå militæret der man måtte ha snusforbud i salongen fordi folk ikkje gadd å løfte ræva, men prøvar å kaste snusen i bosset frå sofa'n for so å treffe veggen med ei lang stripe ned til golvet.

 

Folk må soklart gjere som dei vil, men det finns INGEN genuint postive sider med snus og røyk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så lenge ho er jomfru så er det det same for meg.

Haha :p Herre...

 

Personlig syns jeg det lukter ufattelig dårlig, men er blitt så vant til det at om en jente snuser tenker jeg ikke så mye på det. Men det er ikke noe spesielt attraktivt å bruke det generelt, har masse venner som snuser 24 timer i døgnet. Har aldri fattet hvordan folk klarer å bli avhengig av noe sånt... Har prøvd det selv vil jeg anslå til rundt 15-20 ganger. Da bare på fest og rimelig brisen, har faktisk aldri prøvd det edru når jeg tenker meg om. Pleier å få en avslappende effekt av det når jeg begynner å bli brisen, og syns det er en fin følelse. Men å sitte edru og bruke det som et slags dop har jeg aldri hatt et snev av lyst til å gjøre. Så folk må gjerne bruke det, men spesielt jenter som putter en ny en oppunder leppen rett etter å ha tatt ut den gamle syns jeg er lite sjarmerende.

Endret av MonsterTurbine
Lenke til kommentar
Gjest medlem-278404

Etter litt over tre sider kan man konkludere med at noen synes at det er kjempeekkelt og negativt, noen synes at det er litt dumt, men ikke noe kjempeproblem, og noen bryr seg ikke i det hele tatt. Men så vidt jeg har fått med meg, er det ingen som synes at det er sexy eller positivt på noen annen måte, så det tryggeste er nok å avstå fra snusingen hvis man er ute etter å sjarmere gutter/menn.

 

Japp, er litt individuelt. Tviler på at den dagen det er "sexy" å snuse kommer, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...