skorpio Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 TVen min viser av og til skjoldete hudfarger (også andre farger, men det er lettest å legge merke til i ansikter) om bildet skifter eller ansiktene snur seg. Jeg kan se klart definerte fargenivåer. Andre ganger er bildet helt fint. TVen er en panasonic tx-p42u30e , altså en ganske billig plasma. Kan dette være pga innstillinger, eller er det bare en dårlig tv? Jeg prøvde å ta bilde av tv-skjermen når dette skjer, men det viste seg å være vanskelig å få til. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2013 Er det "color banding" effekt du ser? http://easyhdtv.blogspot.no/2007/02/color-banding-on-hdtv-display.html Lenke til kommentar
skorpio Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2013 Ja det ligner veldig på 8-bit varianten. Men som sagt bare av og til. Lenke til kommentar
skorpio Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Er det noen som vet hvorfor dette skjer, eller er det bare sånn noen TVer er? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Tver er slik, har panasonic px81. Noen er verre en andre og modell til modell i samme serie kan være forskjellig. Tror det er bedre i dyrere tver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå