Gå til innhold

Beste skjermkort til Sli med Asus gtx 660 ti


Anbefalte innlegg

Har et Asus gtx 660 ti skjermkort og ønsker å kjøre Sli med et likt kort, men siden Asus sitt kort kjøler med to vifter som blåser rett på komponentene har jeg hørt at det er bedre med et kort som trekker inn luften bakerst på kortet og sender det ut bak kabinettet.

 

Har sett en del på EVGA sitt kort, er jo bare EVGA og Gainward som har denne typen kjølere så trenger vel egentlig å få litt tips i forhold til hvilket som er best? Har lest at de bråker mer enn de andre produsentene og at kjølingen er litt dårligere men i Sli oppsett blir det vel uansett litt dårlig med kjøling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med mindre du har et hovedkort som setter kortene kloss inntil hverandre skal det ikke være noe problem å kjøre et identisk kort med det du allerede har i SLI.

 

Har et Asus Sabertooth Z77 HK, og ser ut som at mellomrommet blir minimalt. Skal se om jeg finner noen tilbud på et 660 ti kort så får jeg bare satse på at det går fint :)

Lenke til kommentar

Er minst 23-24 grader i rommet, og mitt nåværende kort ligger på ca. 32-34 grader idle og går ikke over 60 grader på full load. Har stilt inn vifteprogrammet på turbo sånn at den begynner å kjøle litt før temperaturen blir for høy. Med standard gir den 10% kjøling til den kommer til ca 56 grader.

 

Skal nok kjøpe et kort etterhvert, men venter til jeg får svar fra komplett om returen av min 3TB harddisk som ikke virker. Alt koster jo penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...