Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Myk utposning på ledd


Hestehale86

Anbefalte innlegg

Er det noen som har vært borti utposninger på ledd før? I mitt tilfelle så har jeg en myk utposning på et ledd i kneet, i form av en myk kul(kjennes sånn ut).

 

Har vært hos legen, og er henvist videre til MR. Men jeg er litt nysgjerrig, så lurer fælt på hva det kan være.

Legen trodde det var en cyste, men kunne ikke si noe sikkert.

Den er lokalisert til litt nedenfor kneet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar!

Har lest litt om ganglioner, og om det er noe så "simpelt" så er det jo bare supert. Rart ikke legen jeg var hos kunne gi meg noe svar.

Min kul ligger mer under huden enn den på videoen. Den syns ikke på overflaten annet enn som en lett hevelse. Det var tilfeldigheter som gjorde at jeg oppdaget den, og det er mulig at jeg har hatt den der i evigheter. Men det er fort gjort og bli litt "opphengt" når man finner en kul.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har fått innkalling til ultralyd den 15.april!

Så det er bare å smøre seg med tålmodighet, og tenke som så at siden jeg ikke har fått tid før om 2 mnd så kan ikke legen tro at det er noe galt.

Jeg har et arr like ved der hvor kulen/utposningen begynner, så det kan jo ha noe med dette å gjøre. Jeg har alltid vært veldig aktiv, og knærne mine har fått kjørt seg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...