Gå til innhold

Endelig Spotify for Windows Phone 8


Anbefalte innlegg

Gurre: Last.fm er et nettsted som lager statistikk av musikken du spiller, og som basert på statistikken kan tilby deg forslag til nye artister, har radiofunksjoner osv. I tillegg har nettstedet store mengder informasjon om artister, konserter osv, osv. På PC brukes det ofte sammen med en liten applikasjon som laster opp hva du spiller, men stadig oftere er dette bygget inn i selve avspilleren. På mobil er det stort sett bygget inn i avspilleren, eller så synkroniserer PC-appen avspillingene. Slik ser en (helt tilfeldig) profil på Last.fm ut: http://www.last.fm/user/fjarle :)

 

Jeg har også koblet lastfm til songify.com. Besøk siden. Men så lenge jeg bruker winphone får jeg ikke scrobblet.

 

Man scrobbler musikken man har på mobilen med en scrobbler man finner på store. Men funker ikke med streaming.....ennå

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns folk ikke må glemme at App'en som ble sluppet ut er fortsatt i Beta!

Mye klaging her... Mitt første inntrykk var meget bra og jeg ble glad for at den kom, så slapp jeg å gå vekk fra en musikktjeneste jeg er generelt fornøyd med.

 

Last.fm er jeg bare fortiden gretten på, etter at dem sperret Norge og en del andre land ute fra dem sin streamingtjeneste (den kan ikke sammenlignes med tjenesten via Spotify). Noe som er kjipt etter å ha scrobblet over 150.000 sanger siden jeg registrerte meg.

 

Men ting som Crossfade, Lagre på SD, Scrobble to Last.fm er nok funksjoner som kommer onn raskt. Det jeg tror var viktig for dem var å komme med en app (og helst før Wimp sin fix) så fort som mulig. Mange som kansellerte sine abonnement og gikk over til andre som Xbox Music, Deezer, etc...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...